Zijn er ook al mensen die al geprobeerd hebben hun membraan op te hogen ipv hun cilinder ivm cartervolume?
Los-staande van het feit dat een 'kort inlaat traject beter zou (kunnen) zijn'.
Want volgens mij is er ook een groot verschil tussen volume creeren achter de bigend (traject-membraan) of voor de bigend (spoelers).
Verbeter me als ik hier fout zit.
Ik heb er ook al aan gedacht om het carter aan de zijkant op te lassen en dan de cilinder ook, en dan zo een groter volume creeren door grote spoelers, maar toen dacht ik aan het feit van stroom-snelheid, en toen ben ik er eigenlijk niet mee verder gegaan.
Of zou stroomsnelheid principe hier een beetje komen te vervallen?
Eerlijk gezegd denk ik dat het eerder nadeliger is tegenover 'normale' spoelers.
Mvg
Los-staande van het feit dat een 'kort inlaat traject beter zou (kunnen) zijn'.
Want volgens mij is er ook een groot verschil tussen volume creeren achter de bigend (traject-membraan) of voor de bigend (spoelers).
Verbeter me als ik hier fout zit.
Ik heb er ook al aan gedacht om het carter aan de zijkant op te lassen en dan de cilinder ook, en dan zo een groter volume creeren door grote spoelers, maar toen dacht ik aan het feit van stroom-snelheid, en toen ben ik er eigenlijk niet mee verder gegaan.
Of zou stroomsnelheid principe hier een beetje komen te vervallen?
Eerlijk gezegd denk ik dat het eerder nadeliger is tegenover 'normale' spoelers.
Mvg