carb, buisjes.

nick-nick

Geile beer
hey kan ik die weghalen?

tuned
Dsc03871.jpg


mijne
carb12.jpg


deze heeft ze niet, bij mijn std. wel.

die ik dus wil bewerken,.,.,.,.
 
Advertisement - register to remove this

1en heeft het nut?

2dus ik moet dan dat buije weghalen en er een schuin gaatje maken zoals op andere foto?

3moet ik de [bobbel] erin laten? of moet er een slag in blijven?
 
nick-nick said:
2dus ik moet dan dat buije weghalen en er een schuin gaatje maken zoals op andere foto?

Als je dat buisje wegfreest is niet het gaatje verdwenen hoor...

En of het iets scheelt? Jij zal het verschil niet merken, maar alle beetjes helpen.
 
Last edited:
ik heb er ook 2, alleen de koperen(?) busjes die erin zitten vallen standaard voor het verlopende vlak, ik kan ze dus niet zomaar wegdraaien, want dan ga ik door die koperen busjes heen, wat me niet de bedoeling lijkt.

attachment.php


Kunnen die koperne busjes er op de 1 of andere manier uit?
En, mocht dit lukken, kan ik ze dan zonder problemen (kwa werking van de carb) wat dieper in het kanaaltje leggen?

@ABT: hoe weet je dat er eentje niet gebruikt wordt?
 
Je kan ze er proberen verder in te drukken, of kijken of ze erin gedraaid zijn, dan kan je het schroefdraad verlengen en dieper erin draaien.

En bij mijn PWK zit het gat rechtsonder afgesloten met een soort kogeltje
 
ABT said:
Je kan ze er proberen verder in te drukken, of kijken of ze erin gedraaid zijn, dan kan je het schroefdraad verlengen en dieper erin draaien.

En bij mijn PWK zit het gat rechtsonder afgesloten met een soort kogeltje



ben er zelf ook mee bezig..

korter schroefdraad heeft volgens mij hetzelfde effect als dat je hem een paar milimeter terug legt...

bas
 
ABT said:
Je kan ze er proberen verder in te drukken, of kijken of ze erin gedraaid zijn, dan kan je het schroefdraad verlengen en dieper erin draaien.

En bij mijn PWK zit het gat rechtsonder afgesloten met een soort kogeltje

Volgens mij zijn ze er niet ingeschroefd, er zit iig geen sleuf in om het te kunnen schroeven.

Ze komen allebei in de hoofsproeier-buis uit, maar eentje volgens mij ook deels in het luchtschroefgedeelte.
Die voor de luchtschroef kan ik me voorstellen waar die voor is, namelijk voor het mengsel uit de stationairsproeier.
Maar, waar is die andere buis dan voor?
Is het voor de overgang van stationairsproeier naar hoofdsproeier?
 
$aint said:
Volgens mij zijn ze er niet ingeschroefd, er zit iig geen sleuf in om het te kunnen schroeven.

Ze komen allebei in de hoofsproeier-buis uit, maar eentje volgens mij ook deels in het luchtschroefgedeelte.
Die voor de luchtschroef kan ik me voorstellen waar die voor is, namelijk voor het mengsel uit de stationairsproeier.
Maar, waar is die andere buis dan voor?
Is het voor de overgang van stationairsproeier naar hoofdsproeier?

Correctie van mengverhouding bij toenemend luchtdebiet.
 
Back
Top