This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Wie gaan er binnekort mee naar Schiphol iedereen neerknallen, Makarov gaat ook mee

Echt dat de overheid zich druk maakt om 1 level die te skippen is:W
 
Ben vanmiddag voor de 1ste keer in prestige gegaan.... gaat nu een stukje sneller als de eerste keer dat ik het spel opstarte

na 2½ uur op level 21
 
Gister voor 't eerst m'n trouwe spray M4A1 weggelegd voor de M16A1, en pleuris wat is dat weer wennen!
Red Dot Sight maar snel geunlocked want zonder iets van een zicht-attachment erop raak ik niks
 
Javalin Yoowww !!

hahaha ACR vind ik een super relaxt wapen.
Ben nu lvl 54 maar speel niet zoveel meer.. beetje druk met andere dingen
 
Nou als je bij mission select Museum pakt, en je loopt na de balie en duwt op die rode knop

Dan komen al die poppetjes tot leven en beginnen ze op je te schieten
 
Leuke game, heb hem nu ook sinds kort. Vandaag even MP gedaan, tuurlijk mis ik dedicated servers, maar eigenlijk heb ik vandaag niets dan leuke potjes gehad zonder lag. Hoe kan je zien wanneer jij de host ben van een mp game?
 
Je ping is altijd vol, de rest fluctueert.
Andersom werkt het ook zo, wanneer je enorme lag hebt (bij het begin bv) kun je even kijken wiens ping vol blijft staan terwijl de rest richting oranje gaat, dat is dus de boosdoener en tevens host.
 
Wat is het nut van dedicated servers eigenlijk? Cheaters tegengaan?
Houdt steam zelf cheaters niet tegen?

Heb nog nergens last van gehad, amper lag gehad en telkens toffe matchen.
 
Wat is het nut van dedicated servers eigenlijk? Cheaters tegengaan?
Houdt steam zelf cheaters niet tegen?

Heb nog nergens last van gehad, amper lag gehad en telkens toffe matchen.


Een dedicated server betekend dat iemand de boel ook kan beheren. Mappen kiezen die leuk zijn veel laten draaien, maar vooral ook irritante figuren van de server af te schoppen. Steam is niets meer dan de dienst die de spelletjes aanbied. De cheat detectie is iets wat IW (makers van het spel) samen met VAC (Valve Anti Cheat) moeten regelen. Blijft het punt als je nu een cheater tegenkomt, je niks kan doen...

Grootste voordeel van een dedicated server is dat iedereen op de server gewoon een goede ping kan hebben, en niet 1 speler een bepaald voordeel heeft.
 
Status
Not open for further replies.