Call of Duty: Black Ops

noobtube :D schaam je
je bent zeker ook een camper :P

ik speel standaard

galil met suppressor
rpg ( voor helicopters enz)
Semtex
Flash
Claymore

hardline
sleight of hand pro
marathon
 
ik helemaal niet hoor(A)

Nee, maar een ak74u is echt voor close range, en als ik dan een camper op lange afstand zie gaat er een pfffffffffffffffffffffft die kant op :D

Ik zou ipv de RPG een strela3 pakken om vliegtuigen af te schieten.
die heeft namelijk lock-on
 
ik kan egt gewoon niet campen, wat een saaie bezigheid is dat zeg :P

en ja ak74u met red dot is egt meester in nuketown

ik heb de rpg zodat ik er ook nog normaal mee kan knallen, als ze in jungle weer op de berg zitten te campen :P
 
In Nuketown gebruik ik ook regelmatig de Galil met Sleigt of hand Pro, dat gaat ook behoorlijk goed.

Grenade launcher heb ik nooit gebruikt, misschien eens proberen, maar dat lijkt me wel redelijk saai.

De meeste fun heb ik toch aan een semtex die stuck zit bij je tegenstander :D
 
G11 zonder scope blijf ik de beste vinden.
Werkt echt super chill, al moet je er wel even flink aan wennen.
Dat is btw ook het enige wapen waar ik killstreaks hoger dan 4 mee kan halen, en waar ik meerdere mensen die in een groepje staan kan ownen :P

Heb het idee dat mijn internet wat achter loopt altijd, dus het zou kunnen dat daarom de g11 als enige wapen werkt bij mij (time to kill is het snelst bij dit wapen iig)
 
haal je geen hogere streek dan 4 ? :P mijne is nu 21 oid
Speel tegewoorde met ak74u rapidfire
CZ75 Full Auto
Semtex
Flash
Claymore
Marathon pro
Sleight of hand pro
en lightweight pro
 
Jos is een snelle jongen zie ik al!

G11 is idd erg sterk, maar gebruik dan gewoon geen attachments. Is het beste. De mac11 is ook een underdog wapen.

Nuketown moet je echt warlord pro hebben. 1 granaat extra scheelt je alweer 2 kills.
 
ik vind de commando gewoon het fijnste wapen, en de ak74u met rapid fire is ook geniaal.

Wat ik het meest leuk vind is los gaan met je ballistic knife. Dit is de eerste shooter die ik echt speel op de ps3 vroeger alleen maar computer. Ik moest echt heel erg wennen! begon met een kd ratio van 0.11 alleen staat die nu al gemiddeld op 0.89 dus gaat steeds beter!
 
haal je geen hogere streek dan 4 ? :P mijne is nu 21 oid

Met andere wapens bijna nooit nee :P
Geloof dat mijn hoogste killstreak 9 of 10 is.
21 zonder dood te gaan gaat me in dit leven niet meer lukken denk.

Ik moet wel zeggen dat ik altijd door het veld aan het rennen ben en regelmatig 10+ aan vlaggen per potje pak. :P

Vriend van mij weet altijd alle spawn plekken te vinden. Die heeft altijd 2a3 x honden en chopper enzo.
Hij had een keer een score van 70 kills tegen 1 death :D


Ik heb regelmatig nog dat ik iemand van een paar meter afstand in zijn rug schiet, dat dan die gene rustig omdraait en mij dood schiet.
Dus waarschijnlijk heeft het ook wel een beetje te maken met mijn verbinding.
 
Sinds 3 maanden GT5 aan de kant gezet en weer black ops gaan spelen, het spel vind ik nog steeds tegenvallen qua maps die ze hebben gemaakt, basis 3 kanten waar je de tegenstander tegen kan komen. Ook kunnen ze 'geen' sniper level maken volgens mij, BIJV. in jungle ben je van 10000meter even sterk met een assault als met een snip0r
 
Snipen is voor mietjes. Ghehehe. Quickscopen is met de nieuwe update verslapt. Psg1 is gewoon 1shot kill nogsteed. Berlin wall vind ik een heerlijk level! En discovery capture the flag!
 
Snipen is voor mietjes. Ghehehe. Quickscopen is met de nieuwe update verslapt. Psg1 is gewoon 1shot kill nogsteed. Berlin wall vind ik een heerlijk level! En discovery capture the flag!

berlin wall
search and destroy
psg1
variable scoop

en dan van de ene kant van de map, naar de andere een headshot
so heerlijk :W
 
Ik vind de mappack zeker zijn geld waard.

En idd bij berlin wall met spawnen meteen de over de totale open vlakte een headshot :)
 
Back
Top