Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Hier net bijna controller kapot gegooid...kk spel.

1,5 uur gespeeld en niet 1 potje kan een keer goed gaan. Werd 6x na mijn respawn dood geschoten door zo'n kk chopper. Word er ook schijt en schijt ziek van dat ik hele tijd NET dood geschoten word als mijn javelin zo'n ding gelocked heeft.

Donder die hele bende nog een keer het raam uit als ik pissig ben :X

Weet ook nooit wat het is, nu wil het niet. Maar ga ik over een half uur weer spelen kan het zijn dat ik alle potjes iedereen own.
 
Volgens mij schiet ik ook geen moer raak met zo'n controller hoor.. als ik nu zie hoe snel ik soms moet reageren met m'n G5 8P

Heb ook m'n AC130 vervangen met Chopper Gunner, wat kan je daar ziek veel kills mee maken :D Gewoon door blijven knallen ipv die reloads/weapon switches met de AC130.
 
Die Chopper gunner slaat nergens op. Schiet gewoon door complete flat gebouwen heen :L. Ik kan nog steeds niet wachten op die M16, tot nu toe nog geen lekker sterk en precies wapen kunnen vinden.
 
http://www.psxshop.nl/party-psx3-xfps-rateup-adapter-p-2547.html

xfps4.jpg


Automatische FAL/M16 nodig?
 
Die Chopper gunner slaat nergens op. Schiet gewoon door complete flat gebouwen heen :L. Ik kan nog steeds niet wachten op die M16, tot nu toe nog geen lekker sterk en precies wapen kunnen vinden.

Burst is poep. Misschien wel goed op de lange afstanden, maar op korte afstanden is het niks vind ik.
 
Maar schieten met een m4a1 heeft echt geen zin op lange afstand. Al schiet ik kogel voor kogel met ACOG-scope dan is dat ding nog zo scheef als een hoer.

Dan werkt dat met pistool een stuk beter.

Bij MW1 was er toch een M14 oid. Schoot 1 kogel per keer en was lekker sterk en precies. Daar heb ik aardig wat kills mee gehaald toen 8)
 
Maar schieten met een m4a1 heeft echt geen zin op lange afstand. Al schiet ik kogel voor kogel met ACOG-scope dan is dat ding nog zo scheef als een hoer.

Dan werkt dat met pistool een stuk beter.

Bij MW1 was er toch een M14 oid. Schoot 1 kogel per keer en was lekker sterk en precies. Daar heb ik aardig wat kills mee gehaald toen 8)

Volgens mij ligt dat aan jezelf :D

Met red dot sight op de m4a1 heb ik dus echt geen probleem om iemand op lange afstand neer te schieten, helemaal niet zelfs. :D
 
Ik heb alles al geprobeerd: 2 kogels burst, 3 kogels burst, kogel voor kogel en vol sprayen. De eerste kogel is altijd raak en de rest vliegt er mooi langs en omheen.

Zittend en liggend geen problemen trouwens, maar staand gaat het alle kanten op.
 
ff een vraagje he, heb nooit mw1 gespeeld, dus weet er nog niet zooooveel vanaf ;) er staat bij sommige mappen dat er 2 attachments op je primary gun worden ondersteund he, maar hoe kan je er dan 2 opzetten? moet je daar een bepaald level voor zijn ofzo? want het lukt niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top