Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
binnen 7-8 uur al level 32 XD
easy allemaal :P

maarja komt ook omdat ik met cod4 ook 800+ uren erop heb zitten XD

valt me wel op dat er niet echt meer zo gespeeld word als met cod4
word me teveel gecamped en teveel met noobtubes geschoten en gedaan(groot nadeel van geen dedi servers)
 
Dan ben je ook aardig aan het junken hè........ ofzniet?
Ik zit nu na 1 dag 17 uur op level 68.

Speel dan ook bijna alleen maar Team Deathmatch.

Als je Search & Destroy doet krijg je natuurlijk meer punten als je een beetje skills hebt of veel campt.

Weet niet wat jij altijd doet en hoe lang je gespeeld hebt?

Dat zie je fout, met 4 en 5 kreeg je met search en destroy juist meer punten, met deze MW2 ga je sneller omhoog met domination/tdm/sabotage etc, omdat die potjes langer duren krijg je automatisch meer match bonus, en meer kills dus ook weer punten als je iets op je wapen vrijspeelt.

ik heb nu 3 dagen gespeelt, maar nu is me vakantie ten einde.

Het scheelt ook met wie je speelt, ipv alleen ofzo, ik speel nu al 3 jaar met een vast groepje, dan blijft het wel leuk
 
binnen 7-8 uur al level 32 XD
easy allemaal :P

maarja komt ook omdat ik met cod4 ook 800+ uren erop heb zitten XD

valt me wel op dat er niet echt meer zo gespeeld word als met cod4
word me teveel gecamped en teveel met noobtubes geschoten en gedaan(groot nadeel van geen dedi servers)

wacht maar tot je op lvl 50 komt, dan moet je in 1 keer 50.000 punten en 60+ 70.000+
 
Net uitgespeeld. Zeker weten het vetste spel ooit. Meteen ook op hardened, en echt moeilijk vond ik het niet. Nu vollebak online spelen, volgende week examens. :+
 
Afgelopen weekend net begonnen op de PS3 icm HD-tv is het wel super hoor!
Online naam: roelert
ps// een keer met forumers online spelen?
 
Iemand die al Spec-Ops aan het doen is?
Ik ben al redelijk ver gekomen met alles op 3 sterren, die sniper missies zijn altijd koning :D
 
vraagje he: als ik me aanmeld met mijn psn account op iemand anders zun ps3,
dan worden mijn vorderingen zeker niet geladen op die ps3?
dat word puur op je ps3 opgeslagen en niet op je psn account toch?
 
Moet er nog 2 :P

Wetwork en Homeland Security :P

Homeland Security is goed te doen, die sentry achter dat cafetje neerzetten en dan achter de vuilnisbak in het steegje gaan zitten. Als de sentry kapot is, pak je de volgende...

Het makkelijkst is het met 2 man, kan de 1 het steegje verdedigen en de ander er op los snipen...

Wetwork is wel vervelend, ben je dat hele level door, kom je bij die laatste hostages en dan gaat het natuurlijk net fout :p
 
Homeland Security is goed te doen, die sentry achter dat cafetje neerzetten en dan achter de vuilnisbak in het steegje gaan zitten. Als de sentry kapot is, pak je de volgende...

Het makkelijkst is het met 2 man, kan de 1 het steegje verdedigen en de ander er op los snipen...

Wetwork is wel vervelend, ben je dat hele level door, kom je bij die laatste hostages en dan gaat het natuurlijk net fout :p



Thnx voor de tip :D... En idd @ wetwork :P Al 4x gebeurd ofzo haha :D
Straks nog maar eens een poging doen
 
Homeland Security is goed te doen, die sentry achter dat cafetje neerzetten en dan achter de vuilnisbak in het steegje gaan zitten. Als de sentry kapot is, pak je de volgende...

Het makkelijkst is het met 2 man, kan de 1 het steegje verdedigen en de ander er op los snipen...

Wetwork is wel vervelend, ben je dat hele level door, kom je bij die laatste hostages en dan gaat het natuurlijk net fout :p

Maar die raketdinges die pakt je dan toch? :P
 
Maar die raketdinges die pakt je dan toch? :P

Nee, als je helemaal links blijft staan niet. Dan schiet dat ding voor je, maar daar lopen vijandelijke soldaten. Ideaal dus... Ding heeft voor 50% vd kills gepakt ofzo. De helikopter pakt ie soms ook, of die tank.
 
Oh :P
Nouja, ik ben alweer klaar met cod mw2 :P
Heb me dr wel even mee kunnen vermaken, maar niet waar om hem te kopen imo.
Mw1 was dat wel..
 
Ik heb ook beide gespeeld en vind niet dat MW2 er minder onder doet..
In de avond met een paar maten op skype knallen is top :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top