Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Ik denk het niet maar heeft mis iemand een oplossing om men een gedownloade versie online te spelen .
Of iemand die een echte heeft ze inlogcode aan me wil doneren via pm :P
 
Ik ben nu op hardened bezig, en ook multiplayer, zit op lvl 17.
Gisteren begonnen, nu al verslaafd. Gebeurd niet vaak dat ik verslaafd geraak aan een spel. :P
 
De singleplayer is misschien niet superlang maar zeker wel een van de allervetste campaigns die ik in tijden heb gespeeld.

Liever 5-6 uur nonstop actie en sensatie dan een 10 uur uitgerekte ervaring.

Als je van militaire shooters houd moet je deze zeker kopen, en je niet blindstaren op de tijdsduur.

Zoiezo je hebt nog Veteran en SpecOps co-op, wat ook erg vet is.
 
Ik zit ook pas net aan 25 met 9h played ofzo, volgens mij level je veel sneller met gebruik van andere wapens maar ik kan maar niet wennen aan veel andere wapens, gebruik eigenlijk alleen M4A1 in een class en Barrett .50 in de ander.. =)

:D

+1

M4A1 is een koningswapen.

En je krijgt gewoon punten voor de kills etc. Het is niet zo dat je met een ander wapen meer punten krijgt.

Laatst ook een potje gespeeld en schoot met de Javelin een raket af, BOOM 4 multikill en tevens winnende kill. Hoe vet :#
 
Met andere wapens krijg je wel meer punten, omdat je dat die challenges kan doen. En dat scheelt wel behoorlijk in punten.

Zit nu op level 26 alweer, heb het spel sinds vrijdag. Speel het echt kapot man. :D
 
Prestige kun je kiezen op lvl70.
Bullet Penetration Kills krijg je als je de FMJ kogels hebt op je wapen, en dan iemand neerschiet door metaal/hout of een ander soort obstakel.
 
Bijna 2e prestige nog 1 lvl:X

Dan ben je ook aardig aan het junken hè........ ofzniet?
Ik zit nu na 1 dag 17 uur op level 68.

Speel dan ook bijna alleen maar Team Deathmatch.

Als je Search & Destroy doet krijg je natuurlijk meer punten als je een beetje skills hebt of veel campt.

Weet niet wat jij altijd doet en hoe lang je gespeeld hebt?
 
Last edited:
Gister onwijs veel Mosh Pit gedaan en tering wat gaat je XP dan hard, in een middagje zomaar +5 levels gedaan.. de variatie in wapens en soorten gameplay helpt enorm!

In TDM doe ik alsnog alleen maar M4A1, daarnaast heb ik in m'n Barrett class maar een auto-shotgun genomen waar ik meestal nog meer kills mee maak ook lol 8P

Gister in 1 potje TDM 2x AC130 gehit, blijft toch een ziek ding :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top