Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Voor mij is het gewoon teveel gekut met installeren, patches, updates etc.
Je word er natuurlijk vanzelf vloeiend en beter in, maar ik ben nu eenmaal gewend om een DVD'tje in de XBOX te proppen en het werkt, zonder een uur installeren of bugfixen ( wat ik voorheen had aangezien mijn pc/laptop niet de allernieuwste is/was )
 
Je kan wel een PS3 controller op je PC aansluiten, maar andersom weet ik niet... Ik denk erover om een gamepad van logitech te kopen, die draadloze. Spellen als Fifa, Racespellen, etc zijn wel lekker op de console op de TV. Shooters echt 100% de PC controls.
 
Voor mij is het gewoon teveel gekut met installeren, patches, updates etc.
Je word er natuurlijk vanzelf vloeiend en beter in, maar ik ben nu eenmaal gewend om een DVD'tje in de XBOX te proppen en het werkt, zonder een uur installeren of bugfixen ( wat ik voorheen had aangezien mijn pc/laptop niet de allernieuwste is/was )

Als je een spel koopt is het al een heel verschil ;). En tegenwoordig werkt alles via steam met updates :W
 
First person shooters speel je imo gewoon op een pc.
Racen e.d. moet gewoon lekker op een console.

Of op met met een lekkere controller/stuurtje oid.
 
lvl 52 ondertussen. Ik had als eerste de M4 en Scar-H volledig gedaan qua challenges en gebruik momenteel de Famas. Dat Burstfire bevalt me wel.
 
Ik ga maar eens met een semi automatisch wapen spelen, misschien dat dat mij beter ligt. Als ik mik en ik knal mn hele magazijn leeg leeft dat ventje alsnog. Wie weet gaat het met semi automatisch beter :P
 
De supply perk ;) Ik ben nu ook bezig de SCAR-H compleet te krijgen. Speelde eerst met sub machine gun maar moest ik tevaak schieten. Met de Scar zijn de aanzienlijk sneller dood. Zit nu op level 23. Heb al 3 vrienden die nu ook een ps3 + MW2 gaan halen om online te gamen nadat ze een avondje bij mij waren :D
 
Ja Scavenger is handig maar ik blijf eigenlijk altijd bij bling pro. Lekker silenced + FMJ of Holographic.
Haha de game is gewoon supervet:P Kspeel elke avond met 8 anderen, echt supervet+ralf+.
 
Ik tik vandaag level 40 aan, nu 39 ;)
trouwens, k snap echt niet hoe dat mensen nu al met prestige bezig zijn.
hoe veel moet je dan wel niet knalle zeg? ik sta met mijn level 39 bovenaan
in mijn vriendelijst en vind dat ik best veel knal..
 
gvd gisteravond/nacht op nieuwe pc het spel gespeeld.. hoe gruwlijk vet! kan niet wachten tot ik de multiplayer kan gaan spelen 8)!
 
ik ben nu level 26. Zijn een aantal in mijn lijst die ook richting level 60 gaan. Zijn dan alwel meer dan 2,5 dag bezig. Ik zit aan de 16 uur ofzo
 
Lvl 48 nu binnen 1 dag en paar uurtjes.

Zat pas ff in een dip dus had elke keer weinig punten :P maar ben nu weer lekker bezig!

Ben nu met de M16 vollop knallen en hiervoor die AUG zijn allebei lekkere wapens.
Dat 3 round burst bevalt mij ook wel! Veel gerichter schieten en maar 3 bullets per keer.

Vroeger deed ik ook veel op de pc maar sinds ik een xbox heb wil ik niet anders.
Elk jaar moet je zowat een nieuwe pc kopen wil mee gaan met de spelen.
Console is gewoon spel kopen, erin doen en have fun :W
 
Ik ben nog maar level 17 ofzo :P
Maar ik speel niet mega veel online, speel telkens de single player, en dan elke x een niveau hoger :)
 
Als ik single player eenmaal heb uitgespeeld vindk het best, liever online knallen :P

Overgens wel uitgespeeld op hardend :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top