Call of Duty: Black Ops

Ook weer wat actiever aan het spelen... nu AK47.

Toch maar is flink doorranken want het schiet niet op gehehe....
 
Nieuwe combi voor hoge KD's:

AK74u Rapid Fire
CZ75 Full Auto

Nova Gas
Semtex
Motion Sensor

Ghost Pro
Hardened Pro
Hacker Pro

Slimme plek in level vinden voor je motion sensor en dan semi-campy er omheen spelen en op tijd verkassen :)
 
Ik vind de mappack zeker zijn geld waard.

En idd bij berlin wall met spawnen meteen de over de totale open vlakte een headshot :)

Het is werkelijk belachelijk dat ze er geld voor vragen.
Met koopt de hele game voor 55 euro, en dan zou je voor 3 maps erbij nog even 15 euro moeten betalen?
Plus het feit dat het online niet eens zo soepel loopt....
 
Echt heh, kvind het ook bullshit uitmelkerij. Vroeger kreeg je bij spellen zoals Unreal Tournament volledige mappacks, skins, etc gratis, en nog regelmatig ook :p
 
Echt heh, kvind het ook bullshit uitmelkerij. Vroeger kreeg je bij spellen zoals Unreal Tournament volledige mappacks, skins, etc gratis, en nog regelmatig ook :p

Toen deed de community ook nog eigen development en waren er tools zoals mapMaker. Dat bestaat allemaal niet voor de huidige games.

Is ook logisch, want de graphics en textures zijn veel verder. Als je nu een mappack zou krijgen met de eenvoud van Maps alla UT dan zegt iedereen: KUT MAPS lelijk ed...
 
Hm ja dat klopt wel MSSH, duurt nu veel langer en zit meer moeite in om de maps te maken. Maar ik heb iig nog nooit een mappack aangeschaft. Maar ik verveel me niet snel met content, dus vind de huidige maps nog steeds prima.

Battlefield aan de andere kant doet wel nieuwe map gratis ( ook al zijn het vaak gewoon variaties op of oude maps recycled )
 
Is wel zo, maar om daar telkens 15 dollar voor te vragen, vind ik niet echt kunnen :p

Ik speel ook bijna nooit meer. Als ik het veel speelde had ik ze misschien ook wel gekocht :p
 
Back
Top