call of duty WWII

Alles online gamers op de ps3 hebben daar last van.
Gisteren was het wel het ergste tot nu toe, had er verder nog geen last van gehad.

Ben nu lvl 1 :+ vanavond weer knallen

Nu net gegamed en nog steeds erge last van het trippen tijdens het gamen ik vind het niet meer leuk spelen zo.
 
Snachts doet die het vaak een stuk beter heb ik ondervonden.

We hebben het snachts en overdag, ik dacht dat het mischien kwam doordat het te druk was omdat het spel nieuw is oid, maar nog steeds overdag en snachts dezelfde problemen. Door de weeks nog niet echt snachts geprobeerd 1 keer ofzo. En het gebeurd imo te vaak mischien dat andere er minder last van hebben, I don't know hoop alleen dat het snel verholpen is.
 
ben ik het toch wel mee eens! In het begin vond ik het nog wel leuk. Ik vind het nu gewoon veel te moeilijk. Wordt knetter gek van die tanks en honden! En als ik een keer ergens door heen loop word ik weer gekild door een camper!
 
Dan kan je het gewoon niet, ga dan zelf campen en dan heb je zo die herders te pakken, in het begin vond ik het juist geen ruk maar, maar daarom speel ik alleen maar HC s&d, veel leuker als dat team deathmatch
 
Niks gewend jij. Hoe denk je dat het er in het echt aan toe ging in de jaren 40. Red dot ? :rolleyes:

Als je een béétje kan spelen kan je dit spel goed aan. :X

Ik moet toegeven dat je wat minder ziet door die gecamoufleerde pakken van die Banzai troepen , maar je kunt ze moeilijk allemaal een fel gele muts geven. :)
 
Niks gewend jij. Hoe denk je dat het er in het echt aan toe ging in de jaren 40. Red dot ? :rolleyes:

Als je een béétje kan spelen kan je dit spel goed aan. :X

Ik moet toegeven dat je wat minder ziet door die gecamoufleerde pakken van die Banzai troepen , maar je kunt ze moeilijk allemaal een fel gele muts geven. :)
Hahaha:winner:

Ik vind het spel leuker als cod4 eerlijk gezegd hoor:p
 
Back
Top