This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Precies!!! Dat viel me ook tegen. Heb niet eens kunnen genieten van de levels. Overal werd ik aangevallen of wat dan ook. Geen 1 moment rustt heb ik gehad
 
Precies!!! Dat viel me ook tegen. Heb niet eens kunnen genieten van de levels. Overal werd ik aangevallen of wat dan ook. Geen 1 moment rustt heb ik gehad

Die rust kan dus wel ( en moet ook op veteran ). Er word wel constant geschreeuwt van "MOVE MOVE MOVE" maar dat is niet nodig. het oneindig spawnen van vijanden zit er ook niet meer in trouwens. Er komen er wel veel, maar het is gewoon mogelijk om ze allemaal uit te moorden. Iets wat vaker wel nodig is op Veteran.

Kzit nu halverwege en heb toch het idee dat het hele spel is ontwikkeld rondom die moeilijkheid, nu is elk gangetje een coole shootout:-:
 
Vanavond om een uurtje of 8 maar ff het spel weer een slinger gegeven. Nog steeds maar 44 minuten online gespeeld, dus nog een hoop shit te unlocken.

Ik hoorde ook iets van een atoombom-perk?
 
Ja die Killstreak is bij 25.
Heb hem ook maar ben benieuwd waneer ik die ook eens ga gebruiken

Single player uit gespeeld op Hardend. Binnenkort eens kijken op Veteran!
 
Wat een waus haha.
17 hours straight, als je het een kutspel vind stop je toch al na 5min?
Ik wel iig.

Ziet er wel fake uit btw, maar zn handen liggen toch echt open
 
Status
Not open for further replies.