Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
De hele lijst maar ff toegevoegd. Nog geen problemen gehad en tot nu toe alleen nog maar perfecte ping en dikke ownage :rolleyes:.

48-43 tot nu toe, dus dat gaat wel goed komen uiteindelijk. Die sentry gun is echt nice, hoe krijg je die dingen alleen naar de klote? Gewoon erop knallen?
 
haal mij er maar weer uit :P

start net de xbox en kies m'n profiel en bam gebanned..
het MW2 wel origineel maarja

misschien bestel ik nog wel een elite en dat ik daar de originele games op ga spelen
 
Ik vind het nog best lastig, mja komt ook vanwege de klote standaard gun.
Sommige gasten liepen al met die hartslag gun, tja dan is het makkelijk killen :P

Nu eindelijk mn grenade launcher en laser sight gewonnen dus kan nu ff knallen.

Ik speel nu atm :)
 
Je kan ook een magazijn erop leeg knallen, dan zijn ze ook kapoet :P

PS: jullie mikken echt en dan pas schieten?
Gewoon vol je magazijn leeg knallen werkt dus niet bij dat spel, mikken en 3-5 kogels is volgens mij 10x effectiever ?!
 
oh dat wist ik ook niet dat je ze kon knifen..

heb er al zovaak achter gestaan en dat dat ding de andere kant opwees maar dan stond ik er maar achter te springen en liep ik weer verder.

heb net btw een elite besteld die uitgave van mw2.

edit:
robinl - ik heb niet alleen maar legale games op de xbox
 
PS3:
BramH (BramH)
Raving_Nightmare (zziplsm)
Herwers (Rick)
djmarc (MarcR)
PRObin (RobinL)
Mickel_S (MickelR)
oscar0180 (Oscar.)
wobbienat0rrr (let op: 0 = nul) Robert
Betta09 (Rene S.)

Had foutje gemaakt, ben level 21 inmiddels
 
Je kan ook een magazijn erop leeg knallen, dan zijn ze ook kapoet :P

PS: jullie mikken echt en dan pas schieten?
Gewoon vol je magazijn leeg knallen werkt dus niet bij dat spel, mikken en 3-5 kogels is volgens mij 10x effectiever ?!
ja ligt eraan close range knal ik altijd noscope, ben het wel ff zat na 20minuten online vind deze toch minder. Heb full hd en alles en een jochie van 11 met een dikkebeeldbuis ziet mij veel eerder:X, dit spel is online ook meer wapengericht, het is niet meer van als je goed bent ook meer kans hebt heb ik het gevoel
 
Dat bedoelde ik in een paar posts hierboven, ik begon net dus had gewoon een standaard M4 met kut scope, en toen liepen er al ventjes met die heartbeat guns.
Die hebben dus gewoon een radar waar iedereen loopt
 
Ik neem altijd dat UAV ding mee ik speel niet met zo'n heartbeat gebakkie duurt mij veelste lang allemaal, gewoon p90 sillenced slicehandpro, uav geval en stopping power
 
PS: jullie mikken echt en dan pas schieten?
Gewoon vol je magazijn leeg knallen werkt dus niet bij dat spel, mikken en 3-5 kogels is volgens mij 10x effectiever ?!

Probeer de sprint knop niet te verkrachten. Methodisch te werk gaan levert beter resultaat. Ken je hoeken en zorg dat je altijd een route hebt waar je naar terug kunt vallen ( en als je bij een hoek bent kun je meteen snel dekking zoeken ).

Schiet idd in Bursts. Full auto knallen kan werken, maar is niet echt effectief. Gewoon je schietknop "tappen" werkt het beste imo.

Aron: Ik laat mn broertje vandaag even, heb weers schooltaken voor morgen:L
 
dit spel is online ook meer wapengericht, het is niet meer van als je goed bent ook meer kans hebt heb ik het gevoel

Wapens maken amper verschil. Het is wel veel meer gericht op verticale gameplay dus je moet meer op je omgeving letten, vooral omdat de levels meer details en rotzooi hebben herken je de vijand minder snel. :P
 
Soms zie je ze echt pas als je een meter van ze af ben, dan knal ik mn gun leeg en klappen hun mij weer neer met hun gun. Volgens mij is een mes of slaan met je gun de beste optie voor zulke situaties
 
Mijn indruk van het spel

Sp best vet en behoorlijk indrukwekkend. Enige nadeel 200 vijanden in je eentje afschieten:S. Je teammates doen namelijk geen ene ruk.

Vond de Sp van deel 1 eigenlijk leuker. Komt niet door gebrek aan skills ofzo.

Multiplayer is wel verdomme kelere vet:P

Lekker hardcore spellen. Daar heb je pas skills nodig;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top