Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Soms zie je ze echt pas als je een meter van ze af ben, dan knal ik mn gun leeg en klappen hun mij weer neer met hun gun. Volgens mij is een mes of slaan met je gun de beste optie voor zulke situaties
Dat is ook wat ik wil halen die weekend, 70 keer kniven met commando krijg je niven van een paar meter afstand dan wordt het pas leuk:P

Heb trouwens wat mensen verwijderd dus ik kan weer toevevoegt worden:W toevevoegt ja
 
Probeer de sprint knop niet te verkrachten. Methodisch te werk gaan levert beter resultaat. Ken je hoeken en zorg dat je altijd een route hebt waar je naar terug kunt vallen ( en als je bij een hoek bent kun je meteen snel dekking zoeken ).

Schiet idd in Bursts. Full auto knallen kan werken, maar is niet echt effectief. Gewoon je schietknop "tappen" werkt het beste imo.

Aron: Ik laat mn broertje vandaag even, heb weers schooltaken voor morgen:L

Prima gaan we vandeweek nog wel een keer;)
 
Dat is ook wat ik wil halen die weekend, 70 keer kniven met commando krijg je kniven van een paar meter afstand dan wordt het pas leuk:P

Dat ownt :D

Vaak doe ik het in een reflect en tsak weer 1 neer :W


Wat ik wel jammer vind, is dat je bij bijvoorbeeld free-for-all heel weinig maps hebt. Maps die je wel bij team deathmatch hebt enzo heb je weer niet in ffa
 
Het is gewoon een gruwelijk spel.

Gister ook samen met een maatje de online co-op gedaan. volgensmij 5/6 levels met 3 sterren uitgespeeld de eerste keer :X
 
heb het spel eergister uitgespeeld op hardened, binnekort beginnen aan veteran! Ik heb em op de Xbox 360 gehaald, heb nu in totaal 40/69 sterren in co-op en heb een paar keer de multiplayer online gespeeld! Echt een uber super vette game! :D

Mijn account voor de xbox is: DeadalosX

Voor de mensen die samen een game willen spelen ! ;)
 
Last edited:
Ben zojuist op veteran begonnen en bevalt me goed. Het is niet zo pittig zolang je maar goed nadenkt over dekking en je flashbangs goed gebruikt.

Vooral acheivements zoals deze zijn altijd wel fun:
Ghost
Plant the C4 in 'Cliffhanger' without alerting or injuring anyone in the blizzard.
 
Ben zojuist op veteran begonnen en bevalt me goed. Het is niet zo pittig zolang je maar goed nadenkt over dekking en je flashbangs goed gebruikt.

Vooral acheivements zoals deze zijn altijd wel fun:
Ghost
Plant the C4 in 'Cliffhanger' without alerting or injuring anyone in the blizzard.

die 2 heb ik toevallig gister volbracht! moest geloof ook nog eens op veteran
 
Uitgespeeld ook... Wel grappig allemaal maar toch is het wel 1 grote choas hoor die game. Wel een erg mooie en vermakelijke chaos, maar ik heb liever iets meer keuze en rust.

Zoals de eerste CODs of MOHAA, gewoon op je eigen manier rondlopen, een level echt leren kennen (in plaats van er als een GEK doorheen rennen en te knallen). Het is jammer dat je telkens moet pushen omdat de vijand maar blijft spawnen. Ik vond het altijd heerlijk om een complete map 'uit te moorden' en alles te ontdekken. Maar dat is door deze stijl nogal lastig...

Multiplayer zal ongetwijfeld heel vet zijn, maar dan moet ik het spel ff kopen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top