Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Er is toch een mogelijkheid om je USB toetsenboord + muis aan te sluiten op je PS3 en dan daarmee te gamen? Of is dat onzin? Als het kan, hoe? :P
 
wat een spel _0_
MP is echt goed te doen!

beste vind ik zelf TDM op hardcore! moet wel zeggen dat er meer van die "campers" zijn itt. MW 1!

Xbox naam:
Berre85
 
Ik vind zelf dat de multiplayer tegenover mw1 beetje verneukt is door het knife gooien en al die andere superduper shit die dr bij gekomen is..
Sp was ook wat aan de korte kant idd..
 
Call_Of_Duty_United_Offensive_1_51_max_details_V6K_3.jpg


Call of duty 1 :W die map was altijd koning!!
 
:r OMG wat een stelletje dozen, vibrators verbieden lijkt me beter misschien dat die potten dan es aan de man komen en er wat verstand in ze word gedramt})8P


Ik word zo gek van die Hanneke Groenteman he, wat is dat toch een verschrikkelijk kutwijf. Zowiezo zijn al die "vrouwen only" zo gruwelijk triest, allemaal het hoogste woord hebben en ze laten elkaar en die gozer helemaal nooit uitpraten
 
Ik speel veel samen met me broer op zijn acount, op de mijne ben k pas 11 of 12 geloof k.

MAar wanneer halen we ff een nachtje door idd?:D


Edit: Shit ik zat een pagina terug:D

Maare wanneer doen we een forumparty?:P
 
Ik word zo gek van die Hanneke Groenteman he, wat is dat toch een verschrikkelijk kutwijf. Zowiezo zijn al die "vrouwen only" zo gruwelijk triest, allemaal het hoogste woord hebben en ze laten elkaar en die gozer helemaal nooit uitpraten

Idd. Die feministes horen zichzelf zo graag praten:D Die Barbara Barend is ook echt een monster van een wijf. Echt een dike waar je voortplantingssmaragden van in elkaar krimpen. Mooi ook om te zien hoe ze zich allemaal berusten op 'onderzoeken' zonder er een fatsoenlijk aan te halen. Ze zijn ook allemaal wel erg zeker van de gevolgen van zo`n fokking spelletje zeg...
 
Wel nice. Ik heb hem dus gedownload maar ik kan wel die Special Ops missies in Coop doen. Ik zit er serieus aan te dneken deze game te kopen :p Al twijfel ik wel erg tussen Arma 2 en deze...
 
Nou, sp was idd kort.
Heb net 3 dagen erover gedaan. en dan maar telkens 2uurtjes:O

Even wachten dat er cracked servers uitkomen op xfire.
En dan MP
 
Tja, als ik online zou willen spelen dan koop ik wel gewoon het origineel.
Crack servers is gewoon kut.
Maar was niet van plan mw2 online te gaan spelen, dan ga ik hem ook niet kopen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top