Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Muscle heeft Skills. Ik heb hem zojuist voor het eerst op regular uitgespeeld, echt fantastisch!
Lang geleden dat ik nog eens zon geniaal avontuur heb meegemaakt, petje af voor Infinity Ward.

Ik kijk net bij stats en zie dat het slechts 05:31:28 was. Desondanks voelde het langer en was het toch wel een hele rit:)
 
Last edited:
PS3:
BramH (BramH)
Raving_Nightmare (zziplsm)
Herwers (Rick)
djmarc (MarcR)

XBOX:
dutchRR (remcol)
Pikeheat (Pikeheat)
 
PS3:
BramH (BramH)
Raving_Nightmare (zziplsm)
Herwers (Rick)
djmarc (MarcR)

XBOX:
dutchRR (remcol)
Pikeheat (Pikeheat)
Michel197
 
PS3:
BramH (BramH)
Raving_Nightmare (zziplsm)
Herwers (Rick)
djmarc (MarcR)
PRObin (RobinL)

XBOX:
dutchRR (remcol)
Pikeheat (Pikeheat)
Michel197



Wat een tering missie was dat level in Brazilië trouwens. Heb gvd meer dan 100 man in me eentje af moeten knallen, lekker realistisch. Al sta je in een huis dan wordt je nog steeds door de muren heen geknald 8P.

Voor de rest uiteraard wel een erg dik spel. Morgen maar eens de MP opstarten.
 
Volgens gamesite giantbomb werkt het prima. bewijs:
http://www.giantbomb.com/quick-look-modern-warfare-2-pc/17-1622/

dit soort dingen zijn wel de realiteit vrees ik:


website said:
That's exactly the problem most of us are having. The fact that the game is basically a strait console port. No mod support, no dedicated servers, stupid connection bars instead of numbers so that they can hide ping, and this whole IWNET service that is going to charge us for map packs and probably other content that otherwise would be free through mods or patches.
 
ik word anders hard genaait..
als ik mp wil doen, blijft het op please wait connecting to matchmaking server staan...

GVD:7 doet ie btw sinds laatste update (meen 1.02 oid)

edit: al bekend, psn kan zoveel spelers op 1 game niet aan, word gefixt as we speak


dubbel edit : http://twitter.com/ATVI_Randolph
 
Last edited:
Ey witte spier, hoe de fuck heb jij die missie in die straatjes van Brazilië uit kunnen spelen op veteran?? Aangezien overal wel mannetjes waren (daken, huizen, steegjes, enz.). Ik vond het op regular al zwaar irritant.
 
Ey witte spier, hoe de fuck heb jij die missie in die straatjes van Brazilië uit kunnen spelen op veteran?? Aangezien overal wel mannetjes waren (daken, huizen, steegjes, enz.). Ik vond het op regular al zwaar irritant.

Denk veel flashbangs gebruiken en niet teveel rushen.
 
PS3:
BramH (BramH)
Raving_Nightmare (zziplsm)
Herwers (Rick)
djmarc (MarcR)
PRObin (RobinL)
MickelS. (MickelR)
oscar0180 (Oscar.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top