Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Wat een spel :D

Wel even wennen tov Modern Warfare 1. Tot nu toe alleen nog free-for-all geplayed, win hem de hele tijd net niet :(.



Misschien een idee om username's hier neer te zetten?
 
Misschien een idee om username's hier neer te zetten?

Misschien kunnen we beter een apart topic maken voor username's voor mensen met een xdoos.. dat zijn er meer dan met een ps3 volgens mij :)

Of gewoon een topic voor beide console's (in 1 topic) en dan gewoon je username etc..
 
Gisternacht reed ik langs Mediamarkt Rotterdam. Maar gelijk terug gereden naar huis, dat hele plein stond vol met mensen 8P.

Werd ik vanmiddag wakker had mams het spel voor me gekocht :love:. Alleen nog niet gespeeld, dus posten die ervaringen!!! :D Morgenochtend na m'n nachtdienst ga ik zeker nog ff spelen.

nickname PS3: PRObin
 
Online is super rustig:?

Ik heb hem btw al uitgespeeld joh:D

5 uur 38 min en 17 sec:W En volgensmij is dat incl het eindfilmpje en dat duurde ook een paar min:P
 
hmm zal t eens proberen te vinden, filmpje duurt jaren man op t eind.

EDIT : 7.23 uur :P, had alleen de ps3 aan laten staan tijdens t eten dus gaat nog wel een dik uur vanaf.
 
Voeg mij ook maar toe dan. Meeste vrienden die ik nu heb zijn engelsen die altijd bezopen door hun headsets zitten te schreeuwen :D.

PRObin voor de PS3-ers.
 
Ik krijg het nu niet aan de praat op dit moment, mn pa heb weer iets met onze livebox geflikt waardoor het nu niet werkt zoals het zou moeten werken :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top