Enrico@nrg said:En daar komen de lompe theorien weer... Testen = weten.. Niet dat zinloze geouwehoer..
Joël said:Beetje jammer deze reactie, Johan heeft wel een punt.
Meten is inderdaad weten, maar m.b.v. theorie kun je bepalen welke veranderingen je gaat aanbrengen om zo tot een beter resultaat te komen. Helaas heeft niet iedereen de tijd om domweg alle mogelijke combinaties uit te testen zoals hier al wordt gezegd.
De "naar binnen geknikte" eindconus zou theoretisch een piekeriger topvermogen moeten geven, wat kan betekenen dat de piek ook omhoog gaat.
JohanS said:leuk om te zien dat ze de belly verlengt hebben en vervolgens een stuk van de conus afhalen om de lengte gelijk te houden, maarja, dan moet de hoek natuurlijk ook steiler. Resultaat: het eerste stuk van van eindconus heeft steilere hoek dan de tweede.
beetje slordig, dit is natuurlijk bij lange na niet de ideale vorm.
kan iemand die die pijp heeft ff de lengte van de belly opmeten?
ABT said:en @ enrico: Denken moet je idd aan een koe overlaten, die heeft een veel groter hoofd
Enrico@nrg said:Je kan er wel 1000en theorien op los laten in de praktijk blijkt toch in 90% van de gevallen dat het niet werkt of niet opgaat etc... Daarom ben ik elke keer dat theoretische gedoe beu.. En ik bedoelde dit niet aanvallen magoed, zo wordt het wel weer opgevat natuurlijk
Sjoerd said:Als ik me er dan ff mee bemoei, wat wil je hier dan gvd voor reacties horen erik? Owwww vette strakke pijp, man!! Of: ik vond de c20 mooier!
Come on zeg.
Beetje niveau en discussie kan geen kwaad.
Sjoerd said:Na zon reply van JohanS zie je dat de mensen met verstand van zaken ook meepraten en hun mening geven, aan zulk soort reacties heb je wat lijkt me, of zie ik dat verkeerd?
Dus van mij mag JohanS vaker zulk soort replies neerzetten, als hij dit nog wilt tenminste...
Sjoerd said:Als ik me er dan ff mee bemoei, wat wil je hier dan gvd voor reacties horen erik? Owwww vette strakke pijp, man!! Of: ik vond de c20 mooier!
Come on zeg.
Beetje niveau en discussie kan geen kwaad.
kheb dan wel niet genoeg scooterkennis om hierin mee te praten, maar mensen kennis heb ik dan nog wel en ik denk dat die grote bek al teveel isEnrico@nrg said:Ja, ik scheldde toch ook niet.. Keb alleen een grote bek