This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden > Zaterdag 29 augustus

Beste Ladies & People,

Wij hebben JULLIE nodig. Wij willen in deze laatste weken nog graag een boost aan de promotie geven van de Brommersprint Genemuiden 2009. Graag zouden we jullie hulp daarbij inschakelen. Wij ontvangen graag mailadressen van jullie zodat wij een Digi-flyer kunnen versturen en zodat jullie deze naar AL jullie vriendjes en vriendinnetjes sturen!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Graag ff mailadressen waar de flyer naartoe kan....

Greetz KJ

Tsow, ik kan 's ochtends nog niet eens m'n brood smeren, of er staat alweer een vrijwilliger van Genemuiden te miepen dat ik wel moet komen :W

Niet allemaal tegelijk.......

At Roger:

Wordt de deelnemerslijst elke dag ge-updated of gebeurd dat om de zoveel dagen.
Mijn rijder staat er namelijk nog niet tussen en morgen is de laatste dag voor inschrijven.

Hoor het wel.

ik wacht ook nog op 2 inschrijvingen die al een tijdje binnen zijn.r

ikzelf sta er al op maar 2 andere rijders niet.

At Roger:

Wordt de deelnemerslijst elke dag ge-updated of gebeurd dat om de zoveel dagen.
Mijn rijder staat er namelijk nog niet tussen en morgen is de laatste dag voor inschrijven.

Hoor het wel.

De lijst wordt maandag/dinsdag voor de laatste keer geupdate (dus niet dagelijks)

mijn sprinthok staat er helemaal klaar voor...
zometeen ff verse benzine scoren en ws nog wat klein afstelwerk...

ff een vraagje aan de heer Brommersprint, er rijden wat mensen achter mij aan met de auto...
maar vanaf hoelaat mogen de toeschouwers er eigenlijk in?

In principe gewoon vanaf 8uur...

Ik heb je een Pm gestuurt maar nog niks terug gehad!

Is de lijst nu al volledig ge-update? want een Maatje van me staat er nog niet op!

Zijn er al verder tijden bekend van wanneer welke klasse begint?

Me pa wil komen kijken maar hij heeft geen zin om een paar uur op niks te wachten of te laat te komen