This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden > Zaterdag 29 augustus

Rijden gaat op een gegeven moment ook vervelen vind ik vind het veel leuker om te kijken naar de tijden en de sprints. Het bouwen is ook leuker dan het rijden. Dit jaar maak ik lekker zelf af en als er een mogelijkheid is op daginschrijving pakken we die kans.

Vanavond gaan de inschrijvingen die kant op! Hopelijk niet weer zo'n fiasco als vorig jaar :X dan trap ik dat ding de sloot in

Gister 2 inschrijvingen op de post gedaan.
Standaard klassse en extreem
Me neefje rijd op beide.(zip sp 98 en sprintframe)

Ben benieuwd

Vriend is ingeschreven met de poly jog 9||6*D
Zelf gister inschrijving op post gedaan. maar is kijken hoe het gaat in xtreem klasse met t.c.r. blok als ie op tijd af is :~

Ik sta al op de site vermeld als deelnemer van mij hoeft alleen niet perse mijn woonplaats er achter, leuk voor als de politie even gaat googelen..

haha zeker!

wie meot ik me bij jou voorstellen eigenlijk?

er waren nogal wat mensen van SBO in de mac nml

ik was diegene die zo laat met die klotebbqsaus aan kwam door die kut....

toevallig kimberly?

Ik zat toch aan dat tafeltje bij jou? Of heb je geen blonde krullen?:X
Verder was ik de monteur van bas en maarten?

Ik sta er nog niet op;(

binnen 4 dagen ofzo zou het er toch op staan, dus maak me nog geen zorgen

Je hoeft toch niet eens vering te hebben?:

SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT STANDAARDSCOOTERKLASSE
7. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.

SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT X-TREEMSCOOTERKLASSE
6. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd. De voorvork hoeft niet verend te zijn.

maandag om 6 uur sochtends op de post gedaan, zal wel op tijd zijn toch?:+

Trouwens, volgensmij rijd Anne stnd klasse, maar hij rijd toch met 2 fast:?

Reglement goed doorlezen.
max 70cc.

Edit: Formulier ingevuld, morgen op de post.

Last edited: