This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

dit is al de 21e post en ik ben de eerste die het woord hamburger(s) zegt ?
die baan van vorig jaar was trouwens echt mooi, netjes ook die tribune, dit jaar weer zelfde locatie?

dit is al de 21e post en ik ben de eerste die het woord hamburger(s) zegt ?
die baan van vorig jaar was trouwens echt mooi, netjes ook die tribune, dit jaar weer zelfde locatie?

Haha, natuurlijk zijn de overheerlijke hamburgers weer aanwezing.

Dus weer en reden om naar Genemuiden te komen.

Grt SBG

Doe niet mee i.v.m het vage regelement. En wil me scooter liever sparen voor de dag erna SBO !
+ dat Q-base ook nog op de 30ste is. Genoeg redenen om voor het eerst genemuiden af te zeggen .

AdiozZz

Dat de reglementen gelijk zijn getrokken klopt niet helemaal, omdat op jubbega de achterbrug in de standaart scooterklasse dus wel degelijk moest veren!!! Graag een bevestiging dat in de standaartscooterklasse op genemuiden de achtervering star mag worden uitgevoerd...

Ik begrijp echt geen eene fuck van de regelenmenten ?
Zijn ze helemaal aangepast?
Vorig jaar kon ik gewoon met een achterstaaf rijden ik scooter70 dit jaar toch ook?
De vering voor vonden ze niet echt belangrijk,aangezien de baan zeer glad was.
Maar dit jaar moet alles stnd wezen ofzo?

Last edited:
er zijn meer dingen in het regelement die ik niet kan begrijpen:
-vering: waarom kan dat op genemuiden niet worden vrijgegeven? het wegdek is daar gewoon goed. Jubbega was ook gewoon te rijden zonder vering.

-brandstof: dat is ook niet vrijgegeven, maar word nooit gecontroleerd of iemand wel degelijk met verboden brandstof rijdt. Iedereen weet dat er mensen zijn die met andere brandstof rijdt maar er word niet aan gedaan, Geef het dan vrij.

Het was mijn laatste Jubbega dit jaar. De lol is er daar af. Ook geen damwoude omdat ik liever verder rij naar Rotterdam voor de Xdays. Genemuiden is het altijd gezellig en de weg is goed. Het is jammer dat het regelement zo moeilijk is.

Het was mijn laatste Jubbega dit jaar. De lol is er daar af. Ook geen damwoude omdat ik liever verder rij naar Rotterdam voor de Xdays. Genemuiden is het altijd gezellig en de weg is goed. Het is jammer dat het regelement zo moeilijk is.

Waarom was Jubbega niks dan?

Lange wachtijden???
Nou in de X-treem klasse niet... tussen de heat's in is normaal.
Ik heb bij genemuiden vorig jaar langer moeten wachten.

om half 5 waren wij al van het terein af , en dat met 1 omloop gereden.

2 omloops verder zal nog 30 minuten later zijn geweest

al met al mag je 5 x sprinten en dat in een tijd bestek van half negen tot 5 , vindt ik tog echt wel tiefus lang!

overgens is dit bij damwoude en genemuiden ook zo

Kan me vorig jaar bij de SBO anders ook wachttijden van 2,5 uur voor 1sprintje herinneren...

Op genemuiden afgelopen jaar wou ik bijna vertrekken, zo lang duurde die finales. Ene kant vind ik het ook wel relaxt, heb je lekker wat tijd om te ontspannen

Gelukkig uiteindelijk toch maar gebleven