This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

kin op spatbord, pik op stuur en verstand op nul. VOLGAS! :+

Mja, ben waarschijnlijk niet aanwezig ivm geen vervoer naar toe.

Ik hoor jij nog wel anders piepen als jij 2 keer met 110+ op je plaat gaat....

Ik heb er zin in mannen!! Mooi weer in het verschiet duszzz knallen daar

kheb er anders ook wel weer zin an!

het weer zit als alles meezit mee...nu nog een beker mee naar huis nemen...:+

Hopen dat ik voor zaterdag me nieuwe membraamklepjes thuis heb, anders wordt het geen Genemuiden voor mij..

en anders neem ik ook evt maar een koelbox mee

Ladies & People,

Houd de website van de Brommersprint Genemuiden www.brommersprint-genemuiden.nl goed in de gaten, want daar zullen we vanaf morgenavond foto's plaatsen van de voorbereidingen (wel leuk, dachten we zo....)

Vorig jaar was volgens reacties alles prima op de sprint (daar gaan we natuurlijk voor) maar een kritiek puntje was de lange termijn dat de tijden online zijn gekomen...... Als de dag verloopt zoals we hopen en alles draait naar behoren, dan zullen we proberen om dezelfde avond nog de tijden online te krijgen en anders een dagje later......

Als er verder nog punten zijn dan horen wat dat natuurlijk graag. Wij zijn er voor zover dat mogelijk is klaar voor en voor een mooie dag hebben we jullie hulp hard nodig!!

Greetz en graag tot zaterdag!

Klaas-Jan

Hier gaat iets niet helemaal goed. Van mijn 3 sprinters is er nog geeneen kapot gelopen.

Mja heb nog 4 dagen om daar wat aan te doen:+

ik heb er ook echt super zin in sprinter loopt goed ben benieuwd wat ik nu kan presteren. mooi weer, veel mensen die er zin in hebben dus goeie sfeer

echt kan niet wachten na 5 mnd weer is knallen

nog maar 3 nachtjes slapen...

Idd......nou ja.....slapen? ;-)

Vanavond hebben de eerste opbouwwerkzaamheden al weer plaatsgevonden. De brug is gebouwd en morgen wordt de tent omhooggetrokken en hekken etc geplaatst dan vrijdag de laatste zaken opbouwen (tribunes etc)

Geetz KJ