This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Chezzmo had een regelement opgestuurd gekregen geloof ik, ik neem aan dat dat dan een actueel regelement is. Dus lekker van de domme houden denx Gewoon branden met die Shit :+

Enrico, jij ook ingeschreven ? Dit weekend btw even 150m. ergens uitzetten, en ff oefenen denks :W

Nog niet gebeld, maar kga me wel inschrijven.. Keb nog 1 maand de tijd om ff te banken en mijn spruitstuk te ontvangen Mja, vlammen ga ik toch niet doen maar wel gezellig meeten en meedoen natuurlijk..

Ik heb me vorige week telefonisch ingeschreven.

Krijg ik van de week een compleet inschrijfformulier en reglement enz.

Krijgt iedereen dat, of is dat omdat je in het adressenbestand van jubbega staat ?

En het is idd het oude jubbega reglement, ik denk dat ik mn broertje op een scooter zet, je hoeft daar maar 14 te zijn

Goed bezig r0b3rt :+

Ben nu steeds 's avonds sprintjes aan het trekken hiero @ asfalt Beetje oefenen enzo... Krijg er wel zin in :X

ikke ben aanwezig, morgen ff bellen voor inschrijven.
krijg je nadat je hebt gebelt trouwens ook nog een inschrijfformulier thuis gestuurd ?

Enrico@Sprinter said:
Nee, volgens mij krijg je niks als je gebeld heb.. Ik heb gewoon het formulier opgestuurd.. Zal allebei wel kunnen he!

ok, en waar heb jij dat formulier gescoord dan ?

stonden ze zeker uit te delen @ jubbega ? ... ik was weer zo slim om nix mee te nemen

FF voor de duidelijkheid.

We hebben de uitnodigingen verstuurd naar alle mensen in ons adressen bestand. Daarbij hebben we (vanwege de tijd) niet gekeken naar mensen die zich al telefonisch hadden aangemeld. Het kan dus zijn dat deze mensen alsnog een formulier hebben gekregen, maar daarin staat ook de route etc.
Het voordeel van het inschrijfformulier is ook dat je dan alvast de handtekening hebt gezet en dat dus niet meer op de dag zelf hoeft te doen.
Als je je hebt aangemeld telefonisch is dus ook voldoende, maar dan moet je nog wel ff een handtekening zetten op de dag.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft.

Groet Barney (vanuit Costa Brava)

Ik kom ook. Moet alleen nog ff een standaard cilinder regelen. Anders kenk natuurlijk niet sprinten.

En dan moet ik em ook nog gaan tunen.

was vorig jaar ook aanwezig met manta,vond het een leuke dag in begin slecht weer later beter , even met razma gepraat we vonden eigenlijk dat er niet zoveel forum members waren ik hoop dat het dit jaar drukker wordt met meer members natuurlijk.(altijd leuk)
tot dan