This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

JusSeb said:
Mijn foto's :

Hier wat foto's van genemuiden.

hehe die doed werd vet pissed toen ie die puch weer aan moest zetten toen ie uitviel vlakvoor de start

iig dat ding van hem (soort van nrg ? ) presteerd egt rete goed... super vet

jusseb en bite me design en de kale man wonen bij elkaar in de buurt
vraag me af wat jij van die kale wil weten :X

Busje vol geladen:

Ontbijt bij BP :W (saucijzenbroodje, broodje ei en broodbal)

Auto brandtje onderweg:

De X8R:

De mannen +ralf+

Wachten maar:

Sponge bob en patrick @ minibike :W

*D

Enrico ik en nog een paar aant wachten

Ja jongens dat is vegen na een dikke burn

idd abt je hebt tegen mij gereden, was op de testbank met mengsel meter gegaan , dat was gewoon goed, en hij reageerde ook goed. en vandaag emmen deed ie het ook beter, snap het niet echt maja, ga het toch nu allemaal weer nalopen , zat gereden dit weekend zeker vandaag

Zeker een geslaagde dag. Vrijdag ben ik afgereisd naar Marco, was nog in de trein in slaap gevallen en te ver door gereden haha. 's Avonds nog laatste dingen in elkaar gezet. Helaas was de weg nat en moesten we de volgende ochtend testen. Om 6 uur op, Hendrik opgehaald met runner en naar industrieterrein gegaan. Weg was daar nog beetje nat. Eerste paar meter dikke wheelspin en weinig kunnen oefenen daardoor.

Op genemuiden was de rem opeens weer stuk. Daar een half uur aan gebeunt en door de keuring heen gekomen. Bij de eerste run ging meteen de accu voor de start terug waardoor je beetje opgefokt waren. Ik had valse start en daarna op groen gereden (7,9x sec.) Daarna ging het steeds beter, 7,5x, 7,22, 7,16 en 7,1 :W. Snelste tijd van de dag. Chiel uiteraard ook nog gevlamd zoals beloofd . Helaas in de finale tegen van Schie slipte de koppeling door en was de start niet goed. Ik liep nog wel op hem in. Maar dat was niet genoeg.

Veenstra en van Schie waren meteen geinteresseerd in de sprinter na die goede tijden en moesten er alles van weten. Zelf lieten ze helemaal niks los over hun dingen. Van Schie frame weegt 42 kg en die van ons ongeveer 50 kg.

Op Jubbega staan we er weer, alleen dan met ander frame. Zelfde beuntuner en zelfde berijder .

Was echt super dag. Zoals al eerder is gemeld, beetje jammer dat er niet warmgereden kon worden en dat er zo verknaakt gebankt werd.. Broodje hamburger was ook cker goed te doen

okay bijdrage van dragsterlover

onderweg naar genemuiden

wolken denks

Doctordragster slechts 10 pk
:W 8P 8P

complimenten voor deze vette neos bankten aardig 17,5 pk

roxje

stond helemaal verkeerd op de bank,buurman enrico zei er wat van ,hij
deed zeer vaag op de bank.

kontje.vond me vriendin leuk

tom ze voorvork,zier er niet best uit

nice apparaat

enrico apparaat van dichtbij goed bekenen

D.J zijn slider

9.10 pk meende ik,evenveel als de dragster 8p

nrg friesland

dichtbij nrg

dit blijft een mooie machine

mooi gespoten alleen jammer van die stickers

volgens mij deed ie het niet bij de start

schijten denks

rijtje

dragster tegen rox

razma gespot ze wou me niet kennen volgens mij

.....................

burn outje

zip van bank

dikke vette mafkees damn wat een aap

zip moest lang w8ten

............................

...........................

vuurvos

runner tegen nrg meende ik

de vette neos

142 kreeg vastloper dacht ik

enrico

mooi rox vond ik dat ook altijd aanwezig

raar voorkantje

cozmo met marco zijn blok dacht ik zo(geen superstart)

stuntding wel vetjes maar had liever st.net stuntteam gehad

ging weer eens kijken bij enrico scoot mist een paar lagers volgens mij

ja de ronald mc bus(hoorde runner bij)

heheh lache bob/patrick

deed helaas niet

manta gek modus

dragsterlover gek modus

okay genoeg gepost

:W 9||6

Ik denk dat ik @ Jubbega ook maar ff een paar metalen strippies aan mekaar ga bakken met een driewieler voorvork. Maybe maak ik dan ook kans.

Btw wel jammer dat steeds meer mensen met zon sprintframe komen.

Of iedereen rijdt met een verlengd subframe.

mee eens!! alle en op deze manier zou je competatief tegen van schie Of XSH kunnen rijden, van schie won voorheen alles zit namelijk in dezelfde klasse als scoots dus!! maak maar een sprintframe!!x| :!