This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

funk-master said:
inne vertelde dat hij 2 keer bijna achter over was geslagen en er niet meer op durfde te rijden, nu dus zo verlengt dus weinig kans op achter overslaan.

slim! vind het opzich wel een leuk ding! weer iets anders wat opvalt

Bestbitch said:
Ik heb nogmet die turkse gast staan lullen, die 3e was, maar hij wist nog niet eens wat voor rollen die erin had zitte.

Dus tunen ken die niet.

die kerol heeft alles laten doen volgens mij @ koopmans.. en idd zelf sleutelt ie niet

pics komen zo

van wie was die maxi oid met 2 uitlaten ik weet niet wat ermee gebeurde maar het leek erop ofdat de 2e uitlaat opeens ging mee werken

Jurgen@X8R said:
pics komen zo

van wie was die maxi oid met 2 uitlaten ik weet niet wat ermee gebeurde maar het leek erop ofdat de 2e uitlaat opeens ging mee werken

de linkse bedoel je waarschijnlijk:

Daar reed mn broertje op :#

Op de ene uitlaat zat een demper en op de ander niet, hij reed weg op de pijp met demper en schakelde halverwege over op de andere, dat hoorde je

Hij liep alleen heel slecht (slecht optrekken en sputteren)

Zow net weer pas ff online ik vond cker zeer geslaagde dag gister heb het onzettend naar me zin gehad

sochtens zijn robin (robinV) ik en jeffrey(razorr) vertrokken, eenmaal aangekomen kwamen we aprilliasr2000 tegen en hebben we voor de rest van de dag daar gestaan ik heb veel filmpjes en foto's gemaakt met jeffreys cam word tijd dat ze gepost worden jeffrey
veel bekenden gezien en ontmoet oa marcie jurjen etc te vele om op te noemen http://www.xs4all.nl/~toubman/armon/fok/smilies/schater4.gif[/img]

ben benieuw naar de foto's enz

mazzl

Last edited:
hoe kan dat nou overschakeln van uitlaat?

klonk best grappig iig

die magic met pia blok en nos was :L

dik naaien na 3x rijden aarz

ik had met x8r 10,5 sec :W (kan beter en word aan gewerkt :W)

tomaaz said:
:L

Heb gehoord van inne dat die streetmagic word gesponsord door coffeshops
Hij reed btw met nog maar 7.4:X is wel snel maar je zou zeggen dat met nos het een stuk sneller moet kunnen gaan:X

:W 9||6

Jurgen@X8R said:
hoe kan dat nou overschakeln van uitlaat?

klonk best grappig iig

die magic met pia blok en nos was :L

dik naaien na 3x rijden aarz

ik had met x8r 10,5 sec :W (kan beter en word aan gewerkt :W)

Ik had ook 10, nog wat seconden :X
Met een dikke kk start (verzoop steeds in t begin)

Daar kan ik dus niet tervreden mee wezen :X:|:X

vertelde inne ja in de in die woonplaats van die kerel word af en toe gesprint door verschillende scooters die gesponsert worden door koffieshops, er word letterlijk 10000den euro's in gepompt
zo zei inne geloof ik.

Maykel_Rox said:
Ik had ook 10, nog wat seconden :X
Met een dikke kk start (verzoop steeds in t begin)

Daar kan ik dus niet tervreden mee wezen :X:|:X

jij had dan ook de prijs voor de spreekwoordelijke beste start :X

Shizzle Snizzle said:
mja ze worden gesponzerd maar wat nut heeft het als er geen reclame ophangt van die shops :+ gekke shit.

Misschien rijden ze voor geld.

Misschien zijn die kerels wel 'mobiele coffeeshops'.

Brommersprint said:
Nogmaals de vraag over de testbank. Zijn er ook mensen die direct hebben betaald aan MBV scooter? Reageer ff!

Greetz Klaas-Jan
Zover ik weet heeft niemand direct aan ons betaald

mzzl bjorn