This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

Originally posted by 187Design
als mn spulletje na jubbega nog heel is dan ben ik er wel
Dat lijkt me een goed plan, zo denk ik er op het moment ook over, maar ff wachten met inschrijven tot na Jubbega. Ik heb zo'n voorgevoel dat me scooter in 2en gaat breken daar :X

Zou wel erg vet zijn als er flink wat extreme scooters komen. We hebben gewoon dezelfde klassen gedaan als Jubbega, maar hadden beter 2 scooterklasses oid gedaan ipv 2 schakel klassen (50/70cc scooters). Volgend jaar@Jubbega zal er ook wel iets verandert worden neem ik aan

inschijven moet je via internet laten gaan
mensen nemen de moeite niet in te schijven over post :S

Originally posted by Dstyle

Mensen met serieuze intresse nemen die moeite wel.

Originally posted by Dstyle

Via internet heb je meer kans op fakers denk ik. Als mensen moeite nemen om het op de post te doen zullen ze ook echt wel komen

Was gister bruut bij Jubbega en heb al flink zin in Damwoude.

Nog 15 dagen te gaan :W

hoeveel zijn de kosten ik zie dat nergens staan ( ik kom wel sprinten daaro) maar vrienden willen kijken dus is het handig om te weten

en is er ook entree geld voor de mensen die alleen komen kijken
miss staat dit ook op die site van jullie maar daar kan ik niet op komen ik hoor het wel

Ik heb ff een vraagie, Liewe, je zegtd at er onder elke scoot een mileumat aanwezig moet zijn, wat wordt daarmee bedoeld ??

Ik heb erg veel zin om nog eens te proberen onder de 9 seconden te komen... vervoer zal niet zo'n probleem zijn... maja, de kosten die eraan vast zitten misschien wel... wordt dus ff afw88, ik schrijf me iig wel in !

Milieumat leg je onder je scoot als hij stilstaat of als je aan het afstellen bent, zodat er geen rotzooi op de grond komt denk ik.

Om mee te doen kost 12.50 als het goed is.

Mileumat... vuilniszak voldoet al O-)

Inschrijfgeld is idd 12,50 (zou ook zo @ Jubbega zijn, maar was in 1x 10€ :?). Bij een rijder mag 1 bijrijder zijn als er meer mensen in de auto hangen moeten die gewoon entree betalen (3€ pp). Tijdmeting word door Ribbens gedaan, zelfde als Jubbega.

Zitten al 30+ mensen @ scooterklasse. Gaat de goede kant op :W

Mensen die nog formulier op moeten sturen wel ff voor de 30e doen, dan kom je mooi in het programmaboekje. Op de dag zelf kan ook nog ingeschreven worden, maar liever niet

idd wij hebben met 4 man ons in jubbega al ingeschreven. er zijn er nu nogis 4 inschijvings formulieren onderweg vanuit zwolle hoorde ik al