Laat het gaan joh, hoe hoog was die boete dan?ff een update: heb de boete nog steeds niet binnen, is nu denk ik 3-4 maanden geleden, is er ergens waar ik kan checken of ik hem wel echt krijg ofzo?
ik ging 35km/h te hard en had een begrenzer dus denk ergens rond de 450Laat het gaan joh, hoe hoog was die boete dan?
Geduld is een schone zaak... en anders is het toch goed zo? Je gaat toch niet serieus vragen of je nou nog een keer die boete krijgt hahahik ging 35km/h te hard en had een begrenzer dus denk ergens rond de 450
Ken je uitdrukking: Geen slapende honden wakker maken ?is er ergens waar ik kan checken of ik hem wel echt krijg ofzo?
ja heb wel een wok gehad maar die is inmiddels als weer wegCheck ff of er geen wok op je kenteken staat. Zo niet, lekker doorrijden.
Dan zal het wel goed zijn denk ik. Geen idee of ooit nog komt, waarschijnlijk niet. Je hebt geluk gehad.ja heb wel een wok gehad maar die is inmiddels als weer weg
Nou heb inmiddels 2e wok + boete gekregen nog voordat ik die oude boete heb binnengekregen maarja, Wordt deze boeter nu ook duurder of niet?
Zou maar eens ff opletten met je overtredingen allemaal. Vroeg of laat zullen die boetes zeker komen en meestal komem ze op ongunstige momenten.
Ze zagen me rijden op een dijk en hebben me toen meegnomen naar rollerbank op bureau, maar als mijn scooter weer is gekeurd ga ik hem ook gelijk verkopenHoe krijg je dat nou weer voor elkaar dan? Download even rollerbank app. Bij 3e wok wordt je brommer / scooter in beslag genomen he.
Je kan hem beter overschrijvenZe zagen me rijden op een dijk en hebben me toen meegnomen naar rollerbank op bureau, maar als mijn scooter weer is gekeurd ga ik hem ook gelijk verkopen
Volgens mij zijn boetes over het algemeen niet gunstig hahahakunnen boetes dan ook op gunstige momenten komen?
Kijk ff online op je digid daar staat hij meestal heel snel. (Kan je ook meteen betalen) Bij mij meestal na een week en de boette ligt in de brievenbus na 1 maand. Maar zolang je niks in debrievenbus hebt lekker niet betalen.Ik wacht nog steeds op mijn boete hoe lang kan het duren voor die binnen is, heb inmiddels 1.5 bijna 2 maanden geleden op de rollerbank gestaan. Zou het ook kunnen dat ze het zijn vergeten ofzo aangezien niet echt wisten wat ze moesten doen. (Eerst kentekenbewijs ingenomen en later die avond met verwarring weer terug bij mijn huis gebracht)