Boete

bjorn0203

Well-Known Member
Hallo ik werd net gebeld door een privé nummer en dat bleek de politie te zijn hij zei dat ik een boete had opstaan voor 20km te harden rijden met mn scooter ma ik heb nog geen brief thuis gehad en hij vroeg via de telefoon mij adres kan dat egt zijn of kan het ook een grap zijn
en wat zou het bedrag van de boete ongeveer kunnen zijn

gr Bjorn
 
Advertisement - register to remove this

plus: als de politie je huistelefoonnummer weet weten ze natuurlijk ook je adres
en als ze op je mobiel belden; hoe de fuck weten ze dan WEL je mobiele nummer en NIET je adres? sterk verhaal dus
 
Idd mee eens, zal wel een flauwe grap zijn van iemand, want justitie handeld 9 vd 10 x alles af met een brief.

Dus ik weet niet wat je allemaal hebt gezegt .... maar voortaan moet je gewoon vragen van welk korps hij zit en zijn naam etc etc. Dat mag en kan je allemaal opvragen en als hij dat niet wil geven is hij fout want je mag zulke dingen opvragen aan een agent.
 
Het was in elk geval 100% zeker geen agent of andere ambtenaar. De overheid doet alles via papier en deurwaarders. Als je waardevolle spullen hebt is dat wat Harjo zegt nog niet eens zo gek..
 
Back
Top