Boete rollerbank

Choempie

Well-Known Member
Ik wacht nog steeds op mijn boete hoe lang kan het duren voor die binnen is, heb inmiddels 1.5 bijna 2 maanden geleden op de rollerbank gestaan. Zou het ook kunnen dat ze het zijn vergeten ofzo aangezien niet echt wisten wat ze moesten doen. (Eerst kentekenbewijs ingenomen en later die avond met verwarring weer terug bij mijn huis gebracht)
 
Advertisement - register to remove this

Zoals eurokit al zei, de boetes komen echt wel. Sommige duren langer dan anderen, ik heb eentje 2 weken erna ontvangen, en op mijn andere wacht ik nu nog steeds (is ook al circa 1.5 maand geleden gebeurt). Ze maken echt geen fouten om zoveel mogelijk geld van je af te pakken hoor xD
 
Ik wacht nog steeds op mijn boete hoe lang kan het duren voor die binnen is, heb inmiddels 1.5 bijna 2 maanden geleden op de rollerbank gestaan. Zou het ook kunnen dat ze het zijn vergeten ofzo aangezien niet echt wisten wat ze moesten doen. (Eerst kentekenbewijs ingenomen en later die avond met verwarring weer terug bij mijn huis gebracht)
Kijk ff online op je digid daar staat hij meestal heel snel. (Kan je ook meteen betalen) Bij mij meestal na een week en de boette ligt in de brievenbus na 1 maand. Maar zolang je niks in debrievenbus hebt lekker niet betalen.
 
Back
Top