Rollerbank boete

Tim_b

Well-Known Member
Hey, vandaag was er rollerbank controle op school. Ik heb een NRX onder me scooter dus ik denk dat wordt vast prijs. Ja hoor, rollerbank geeft 1.6 ofzo aan. Scooter aan de kant gezet, en nog effe kijken hoe het bij die anderen ging, stonden er ineens 2 wout-apen bij me scooter de ene stond wat tegen m'n band te trappen en de ander was aan het proberen om het kapje over het framenummer eraf te slopen. Ik ernaar toe (en ik was flink pissed off): HEY, dat is mijn scooter! Kunt u dat niet eerst aan mij vragen voor u 'm sloopt! Zegt 'ie: Hoho mannetje, als je niet oppast mag je mee naar het bureau, en dan heb je pas echt pech. ikke: Maar het is MIJN scooter en als u m'n framenummer wilt zien dan moet u dat aan MIJ vragen, zodat IK het kapje eraf kan halen. Ook al bent u een agent, de scooter is en blijft mijn eigendom en u gaat er niet zonder te vragen aan zitten klooien! Toen mompelde hij wat tegen z'n collega van: Wat hebben ze toch maar slechte zin vandaag.
Toen ik trug naar het busje zegt een vriend van me: je ziet meteen als ze weer geld nodig hebben. Ikke: ja, kijk maar es naar die gammele busjes hierzo, nodig aan vervanging toe. Zegt die wout: Jongen, voor de prijs van dit busje kun je 20 van die brommers kopen. Jaja, zo'n busje kost zeker aan de 120.000 piek! Maar toen kwam het rare: Ik kreeg m'n boete en die was 80 piek! Dat kan toch niet! Met 1.6KW! Gare rollerbanken! Dit was dan mijn eerste rollerbank in 1 jaar tijd!
 
Advertisement - register to remove this

gewoon niet betalen gek!

rollerbanken mogen niet meer!

wat een kanker streek is dat he, als ze voor je school gaan staan! flikken ze bij ons ook vaak in Almere, gelukkig zit ik niet in Almere op school, anders zou ik ook zeker weten gepakt zijn...
 
Damm, ik rijd al 2 jaar scoot en nog nooit op de rollenbank gestaan... ff afkloppuh...
Bijons staan ze ook voor school, maar juist op die dagen is m'n scoot vrot en kom ik met de bus naar school en heb ik weers mazzel gehad!
 
Betalen?? Nee hoor! Hij had geen koeling aangesloten en het voorwiel niet vastgezet. En een kennis van m'n mama is officier van justitie (ze werkt op een advocatenkantoor). Dus effe briefje daarheen en dan zien we verder.
 
Hey relaxt!

Kickuh als je wouten kan uit lullen, stelletje missleijke figuren.

Maarjah. iig handig dat je der makkelijk odneruit kan komen, moet je wel ff allee info die wij nodig hebben op ut forum zetten, dan kunnen wij misschine via die kerel er telkens odneruit komen!!!

SvR
 
Ik reed vorige keer met een gangetje van 40 of zo door de stad, komen er ineens 2 wouten op me aflopen en gingen midden op het pad staan dus ik moest wel stoppen want anders had ik minimaal 20 mensen aangereden (het was nogal druk daar), ze zeiden "je mag hier niet rijden he" Ik zei "Oh dat wist ik niet (duh)" Dat wordt een boete zeiden ze dus ik begon een pleidooi over andere scooters die er reden en over de nieuwe regels enz. nou op een duur zei die vent o.k je hebt wel een beetje gelijk we houden het op een waarschuwing... Dus had ik ook mazzel (eerder die dag had ik pech omdat er een of ander p*kke kind op het fietspad tegen mijn scooter aanreed en op haar bek ging, dus ik was eerst gestopt om te kijken of ik geen schade had en toen naar dat kind toegegaan om haar eens ff de waarheid te vertellen) Moraal van dit verhaal: de politie kan eruit geluld worden met een of ander slap verhaal!!!
 
Ja mnai k had ook ooit is een boete van 80 piek, er waren wel dingen die niet klopte, i khad zelfs een getuige, maar boeiend, die 80 piek of een hoop gezeik ofzo, dus dan maar netjes betalen.

SvR
 
Ja, je bent een echte vent als je je onder een boete uitlult. Over het algemeen is het gewoon betalen wat oom agent zegt. Ik had pas geleden flink geluk: ik & een maat van me reden bij ons weg, we hadden geen helm op (het is maar 600m naar zijn huis ofzo). Komen we bij een kruispunt aan, zien we koplampen van een auto. Die maat van me zei: ik heb zo'n gevoel dat het wouten zijn. Dus ik zeg, doe gewoon je licht uit en rem. En idd, het waren van die blauwe mongelen in een Golf station (met vrolijke kleuren). Blijven jullie maar even staan, zei een van de agenten. Dus wij: motor uit, rustig afstappen. Zegt een agent: wat waren jullie van plan, en waar zijn jullie helmen. Dus ik: ja, meneer agent, we waren van plan om zonder helm te gaan rijden, maar daar zien we dus nu maar vanaf. Kunt u ons een boete geven omdat we een poging aan het ondernemen waren? Ik woon namelijk daar (wijzen naar huis achter me). "Hmm" zegt meneer, hoe hard rijdt die scooter? Maat van me: mwoah, 55-60 ongeveer. Kijkt agent eens naar zijn Aerox, vraagt: is die uitlaat origineel (verchroomde Nr-x). Dus zeg ik: ja, helemaal origineel, italiaans spulleke. Standaard uitgerust met schitterend materiaal, dubbele schijfremmen, hardstikke mooi, bla bla bla. Toen zij ik: ik weet het goed gemaakt, ik haal wel even een paar helmen, prettige avond. Ik ben gewoon weggelopen, maat van me (natuurlijk) achter me aan. We kwamen later niet meer bij van het lachen, zijn daarna MET helm op ons gemak (30 ofzo?) naar hem thuis gereden. Je kunt ooit geluk hebben! Greetz.
 
dus rollenbanken mogen niet meer had je wel is eerder mogen zeggen ik heb vledemaand 230gulden betaald aan die joden omdat ik tehard ging geen helm op en minderjarig ben en ik reed ook nog weg maar kon hem niet zoek rijden het was een off-road motor ja dus mee naar het joden huis en die scoot daar blijfen zat een metrakit uitlaat en een 80cc onder maar moest nog ingereden worden dus had weinig vermogen ik blij die scoot heb daar bijna 2 maanden gestaan.
 
jaja we hebben weer een echte
smile.gif
80cc en metrakit woaaah dan ga je wel 163,893 km/h of niet?? je zegt hij moest nog ingereden worden daarom had ie weinig vermogen? al was ie ingereden had ie nog weinig vermogen!!!! Ik heb echt een hekel aan dat soort irri gastjes, wil wel een keer een wedstrijdje doen met mijn simpele runner ik win dat weet ik zeker!
 
Ja, want op een kymco met 80cc moet heel wat versleten zijn.... of zal ik het UITgesleten noemen, JE CARTEROPENING ofzo.... Past niet echt namelijk, 80cc= boring >55mm. Heb ik al eens eerder gezegd, dacht ik.

Greetz.
 
Dat soort cilindertjes hebben volgens mij gewoon een fucking dunne cilinderwand. In ieder geval dat gedeelte van de cilinder dat in het carter komt.
En als niet, je kunt het toch gewoon uitfrezen? Ik heb dat wel es van gasten met een puch maxi gehoord.
 
Opgestart door Ruud:
dan nog.... op een 50cc carter kan NOOIT een 80cc cilinder met evenlange slag als origineel!!

fout ruud, er zijn brommers waarmee het wel kan! Je moet wel je carter uitdraaien, maar met sprintraces word er zelfs 80 cc gebruikt.
 
Back
Top