Rollerbank boete

Tim_b

Well-Known Member
Hey, vandaag was er rollerbank controle op school. Ik heb een NRX onder me scooter dus ik denk dat wordt vast prijs. Ja hoor, rollerbank geeft 1.6 ofzo aan. Scooter aan de kant gezet, en nog effe kijken hoe het bij die anderen ging, stonden er ineens 2 wout-apen bij me scooter de ene stond wat tegen m'n band te trappen en de ander was aan het proberen om het kapje over het framenummer eraf te slopen. Ik ernaar toe (en ik was flink pissed off): HEY, dat is mijn scooter! Kunt u dat niet eerst aan mij vragen voor u 'm sloopt! Zegt 'ie: Hoho mannetje, als je niet oppast mag je mee naar het bureau, en dan heb je pas echt pech. ikke: Maar het is MIJN scooter en als u m'n framenummer wilt zien dan moet u dat aan MIJ vragen, zodat IK het kapje eraf kan halen. Ook al bent u een agent, de scooter is en blijft mijn eigendom en u gaat er niet zonder te vragen aan zitten klooien! Toen mompelde hij wat tegen z'n collega van: Wat hebben ze toch maar slechte zin vandaag.
Toen ik trug naar het busje zegt een vriend van me: je ziet meteen als ze weer geld nodig hebben. Ikke: ja, kijk maar es naar die gammele busjes hierzo, nodig aan vervanging toe. Zegt die wout: Jongen, voor de prijs van dit busje kun je 20 van die brommers kopen. Jaja, zo'n busje kost zeker aan de 120.000 piek! Maar toen kwam het rare: Ik kreeg m'n boete en die was 80 piek! Dat kan toch niet! Met 1.6KW! Gare rollerbanken! Dit was dan mijn eerste rollerbank in 1 jaar tijd!
 
Advertisement - register to remove this

Nou sjoerdyo voor die tachtig piek kan je toch wel leukere dingen doen en als je die kan besparen door ff een bezwaarschriftje ofzo te schrijven heb je toch in een half uur tachtig piek bespaard.
 
Waar slaat dat verhaal met die cilinder met dunne cilinderwanden nou weer op. Je hebt dan dus JUIST een grote zuiger DIE NIET PAST.
Je kunt iets dat 55mm diameter heeft, niet heen en weer laten gaan in een gat van 50mm (dit heeft nix met sex te maken, jongens & meisjes). Is dit zo moeilijk te bevatten?

Greetz.
 
Back
Top