Boete rollerbank

Choempie

Well-Known Member
Ik wacht nog steeds op mijn boete hoe lang kan het duren voor die binnen is, heb inmiddels 1.5 bijna 2 maanden geleden op de rollerbank gestaan. Zou het ook kunnen dat ze het zijn vergeten ofzo aangezien niet echt wisten wat ze moesten doen. (Eerst kentekenbewijs ingenomen en later die avond met verwarring weer terug bij mijn huis gebracht)
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil je niet onnodig ongerust maken maar hoe langer het duurt dat je de boete thuis krijgt per middellijke schikking om een bedrag te betalen dus des te slechter je ervoor staat. Dit betekend in de meeste gevallen dat wanneer er een pv werd opgemaakt voor je overtreding en je na enkele maanden hiervoor geen middellijke schikking hebt ontvangen dat je na 1 jaar moogt gaan uitleggen in de rechtbank omdat men de overtreding te zwaar acht voor middellijke schikking. 1 jaar na datum omdat justici zo traag dossiers verwerkt dat deze altijd 1jaar achter blijven. Als dit zo mocht zijn zal je tweede wok op kenteken wel invloed op je veroordeling hebben in negatieve zin. Ik heb dit reeds 4 x voor gehad en door nog wat andere veroordelingen opgelopen te hebben ligt mijn rijbewijs inmiddels van 2014 bij de griffie op de rechtbank dus ik weet waarover ik spreek. Zodra je denkt eraan te ontsnappen komt de poedels. Ik hoop voor jou dat ik er totaal naast zit echter mijn ervaring verteld me niet veel goeds. Laten we nog ff afwachten is er na 1 jaar niks gekomen ben je bij de gelukkigen en word het niks in tussentijd fingers crossen.
 
ff een update: heb de boete nog steeds niet binnen, is nu denk ik 3-4 maanden geleden, is er ergens waar ik kan checken of ik hem wel echt krijg ofzo?

Gewoon wachten, anders heb je geluk.
Post automatically merged:

Ze zagen me rijden op een dijk en hebben me toen meegnomen naar rollerbank op bureau, maar als mijn scooter weer is gekeurd ga ik hem ook gelijk verkopen

Kwestie van minder hard je gas hendel open draaien.. En niet als een bezetene rijden..
 
Zoals iedereen je hier tracht te zeggen. Afwachten en hopen dat je er niks meer van gaat horen tijd zal dat uitwijzen. En mss wat minder aan je gashendel draaien zoals velen hier ook zeggen. Mss een begrenzer er tussen naar waar je kunt schakelen als het weer eens heet wordt als je gasschuif weer volledig omhoog staat is mss een optie als je jezelf toch niet kunt bedwingen om steeds voluit te gaan. Wie zich verbrand moet op de blaren zitten dat zou je toch moeten weten. En je kunt het hier nog 100 keer vragen maar je zult steeds dezelfde antwoorden krijgen zo is het nu eenmaal en niet anders afwachten dus en hopen dat je ervan tussen valt. Tijd zal het uitwijzen en speelt momenteel in je voordeel. We kunnen je echter niet verder helpen hiermee neem dit nau aub aan zodat dit topic rustig kan afgesloten worden of laat van je horen indien je van die overtreding iets verneemt in tussentijd. Ik hou het hier voorlopig bij. Hopelijk loopt het positief af voor je veel succes allersinds.
 
Back
Top