-arthur- Suzuki TL1000R 7 April 2005 #81 mee eens........ ziet er verder wel erg strak uit en idd, velgen kunnen een style beurt gebruiken :W groetjes arthur
mee eens........ ziet er verder wel erg strak uit en idd, velgen kunnen een style beurt gebruiken :W groetjes arthur
Stephan - 7 April 2005 #82 ff een voorbeeldje gemaakt voor de velgen: Dus binnenkant blauw en de rand polijsten... Kon zo snel geen gepolijste velgen vinden. Is het wat? Last edited: 7 April 2005
ff een voorbeeldje gemaakt voor de velgen: Dus binnenkant blauw en de rand polijsten... Kon zo snel geen gepolijste velgen vinden. Is het wat?
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 7 April 2005 #83 hmmm doe eens wit proberen wil hraag het verschil zien ben ook filmpjes downen
Stephan - 7 April 2005 #85 wit wordt niet mooi, omdat de kappen grijs zijn. maakt het niet echt een geheel dan
Doed. Destroy. World. 7 April 2005 #86 vet :W maar wat raar.. wat staat jouw hpi ver naar beneden :? mijnes slaat 12 0 clock jouwe in geen geval.. nja zal verder niet uitmaken denk ik
vet :W maar wat raar.. wat staat jouw hpi ver naar beneden :? mijnes slaat 12 0 clock jouwe in geen geval.. nja zal verder niet uitmaken denk ik
Erik. Running 7 April 2005 #87 Erg Netjes :W Alleen ik denk toch dat één of ander mooi Racestuurtje hem nog vetter maakt 8) 0i :*
Stephan - 17 April 2005 #91 Update bedankt voor de reacties tot nu toe allemaal! Vandaag ff bezig geweest om alles los te halen voor het andere blok. Vertanding is ook binnengekomen Status van het 2e blok zoals die nu is: Omdat de manston zolang duurde is die geannuleerd, en is er een speed voor in de plaats gekomen: Blok en cilinder worden allebei nog aangepast/getuned.
Update bedankt voor de reacties tot nu toe allemaal! Vandaag ff bezig geweest om alles los te halen voor het andere blok. Vertanding is ook binnengekomen Status van het 2e blok zoals die nu is: Omdat de manston zolang duurde is die geannuleerd, en is er een speed voor in de plaats gekomen: Blok en cilinder worden allebei nog aangepast/getuned.
Methew Fireblade blazer 18 April 2005 #92 Zo wel beter dat je met speed gaat rijden steef... achja als die machine maar rolt +pippi+ (en goed hard ook :+ )
Zo wel beter dat je met speed gaat rijden steef... achja als die machine maar rolt +pippi+ (en goed hard ook :+ )
mr.piaggio 3br-tjoened 18 April 2005 #94 ziet er allemaal nice uit, :W :W Heb je nog verdere custom plannen voor de toekomst ? suc6 iig 8)
Jesse. Aircooled 18 April 2005 #95 Combinatie van het beste he, een SR en Speed , ga zo door en dat blok is nice.
Thijs. EPC / RST # 69 18 April 2005 #96 Omg dat blokje :~ weet zeker dat het gaat vlammen met die speed })
Rooienaar 5.2L V8 18 April 2005 #97 GROSSIE said: Mooi blokje:~ Click to expand... Helemaal mee eens :~
mhr_rox Aerox & Slider Owner 18 April 2005 #98 ziet er very nice uit en ook wat je met je velgen van plan bent ziet er zeer geil uit
P pia-mafia pia-maffia 4 May 2005 #100 een chroom tnt stuurtje met korte clamp zou er ook wel leuk op staan denk ik..