Blue Stealth

Van het weekend ff remklauw aangesloten en op druk gebracht, ging weer lekker snel 8P , daarna ff kleinere sproeier in gedaan want hij kwam niet echt goed in z'n toeren.
remklauw2.jpg

Wow vette SR, zijn jou binnekappen helemaal glad of zit die structuur er nog in?? Vette kleurcombo is het altijd mooi een blauwe SR. Setup is ook zeer nice :)

@ Witte@sr:
Mwa, ik heb nog niet echt gereden, omdat het weer niet echt mee zit, en ik heb geen zin in rotzooi in me blok... Maar hopelijk zit het volgend weekend mee...

@Jesse@SR:
Structuur zit er gewoon nog op, kon volgens de spuiter geen last, als ik er maar niet met de hogedrukspuit opga, dan kan het eraf bladeren.

Trouwns...wat gaat er met je velgen gebeuren ik neem niet aan dat die orginele kleur grijs blijven:) Polijsten zou niet misstaan eik.

Last edited:
volgens mij zijn ze al zilver/grijs gespoten zoals de binnenkappen... ;)

die klaur blauw vind k wel nice... :)
ook wel nette setup... k ben benieuwd wat je eruit haalt...

ja klopt, zijn opnieuw gemoffeld in een lichtere kleur grijs... maar leuke ideeën zijn nooit weg natuurlijk :p, maar polijsten begin ik voorlopig niet meer aan :rolleyes:

Update

Dinsdagavond met een vriend naar Koopmans geweest voor op de testbank.
Dit alles onder begeleiding van Mol. Was een leuke avond!

Alleen de score is lager als verwacht :| , Ik kwam bijna goed binnen...
Alleen de rollen moesten een tikje zwaarder. Hij draait nu 14.4k
StephanSRc20vsc21.jpg

Verschil tussen de c20 en c21 is maar een halve pk...

We weten alleen niet waarom de score zo laag uitpakte.

Maarja er zijn nieuwe onderdeeltjes onderweg:
-Malossi VL14
-Nieuw v-snaartje

Ik heb nog een 28mm Keihin liggen en die gaat er nu op en mss wat andere eventuele aanpassingen...

Last edited:
19pk bij koopmans hoeveel is dat eigenlijk op een andere bank?

Daarnaast is er vast nog wel wat verbetering te doen hier en daar en je komt vast nog wel op een hogere score :)
Uiterlijk ziet er ook netjes en verzorgd uit, suc6!

Dit zijn geblokkeerde metingen voor het vergelijk van de uitlaten. Vrij/op de rollen komt er meestal nog wel wat bij. Hoe wat en waar mag Stephan zelf vertellen als hij wilt.
Het was verder idd gezellig, ik hoop dat je er zelf ook nog wat van opgestoken hebt.
Vanavond is er weer een andere forummember slachtoffer, eens kijken of zijn mina wel kapot wil :X O-) ;)

ziet er zeer mooi uit. een van de weinigen die nog zonder cross-stuurtje rondrijden.
All1 zou ik wel een SR 2000 "stuurkapruitje" + SR 2000 Lamellen (voor radiateur) monteren, deze zien net iets mooier (moderner) uit.

tog jammer van je tegenvallende score...we hadden tog meer verwacht:P...maja..ik vind het zelf wel dik...vooral als ik hem zie boeken op de straat..dan boeie die pks nie...gewoon beetje autowheelie enzo..
verder nog succes met je aanpassingen enzo...
ik hoor het wel...
greetz laurens..

Back