Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
haha even je vork spuiten en dan komt er wel wat heel moois tevoorschijn :P , succes verder, hopen dat het snel mag draaien

omg wat vet :W:W
precies zoals ik een ice wou pimpen als ik 1 had :P
2f4r is alleen wat te hoog gegrepen...voor mij althans 8P

ga dit zeker volgen :W

hey

Firefoxmhr said:
Oef :D
Ook aan de F32S op een Ice? :) welke heb je gekocht type voor Runner ook?
je hebt een pm

Verder rest iedereen bedankt voor de goede reactie's.
Vandaag ben ik op mn werk even verder gegaan aan mn voorkap hier 2 gare foto's ervan.

343n9xs.jpg

3ydif12.jpg

De kappen zitten dus aan elkaar ook zal hier dat rubber achtige kapje aan worden gemaakt en hier zal een mal van worden gemaakt.
Ik wil eigenlijk een luchthapper voorin maken maak ik ben er nog niet uit wat of hoe ,eigenlijk zit ik er over na te denken om iets van een auto erin te verwerken aangezien we op het werk genoeg auto luchthappers hebben liggen.

Ben benieuwd kerel :)!
gaat zeker tof worden, dit was ook een van mijn eerste iedee'n een voorkapen maken, in 1 geheel :)!
hij word vast mooi!

hey

RedGaruda said:
Ziet er allemaal bruut uit man!
Ook een beetje speciaal want je ziet niet veel ICE op de meetings.

succes verder.
je ziet er niet veel ,maar tot mijn spijt zag ik een helemaal zwarte (hoogglans) ice op meeting eindhoven.Ik ben nou een beetje aan het twijfelen maarja zal vast wel goed komen.

Hmm. ja maar dat is alleenmaar de kleur je kan altyd nog een andere kleur verzinnen. Ik ga in 2007 ook een ICE-Project beginnen en zal dus ook goed moeten nadenken over de kleuren.
Maar ik blijf hem volgen :D

hey

RedGaruda said:
Hmm. ja maar dat is alleenmaar de kleur je kan altyd nog een andere kleur verzinnen. Ik ga in 2007 ook een ICE-Project beginnen en zal dus ook goed moeten nadenken over de kleuren.
Maar ik blijf hem volgen :D
Het frame + velgen + carterkap worden zo enzo gewoon zwart gecoat over de kappen ben ik nog niet uit maar het word zo enzo zwart

speed-michiel said:
Het frame + velgen + carterkap worden zo enzo gewoon zwart gecoat over de kappen ben ik nog niet uit maar het word zo enzo zwart

Dat zijn 3 zwarte icejes dan op meetings voortaan ;)
mijn ice die is er ook nogsteeds ;)(die was er ook als eerste) en zal volgend jaar ook gewoon op elke meeting aanwezig zijn zowat :)

ben benieuwd wat je er van maakt dan :)

hey

Speedboer said:
Dat zijn 3 zwarte icejes dan op meetings voortaan ;)
mijn ice die is er ook nogsteeds ;)(die was er ook als eerste) en zal volgend jaar ook gewoon op elke meeting aanwezig zijn zowat :)

ben benieuwd wat je er van maakt dan :)
jammer dat jouw ice nog een andere kleur heeft dan zwart mijn ice word compleet zwart

Status
Not open for further replies.
Back