Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
speed-michiel said:
haha volgens mij is dat jou oude kan dat ?
de linder vario is geen mina maar een mhr '99 vario met kleine rollen ik had hem nog liggen

iedereen bedankt voor de reactie's

Na niet de mijne :P, maar wss wel 1 die ik bewerkt heb :)

Ziet er verder nice uit, ben benieuwd!! wanneer denk je dat het kan rijden :W

hey

Rolf@Jaguar said:
Na niet de mijne :P, maar wss wel 1 die ik bewerkt heb :)

Ziet er verder nice uit, ben benieuwd!! wanneer denk je dat het kan rijden :W
naja doe nou ff rustig aan met dingen aanschaffen enzo ik ga er vanuit ongeveer half jaar maarja ik ken mezelf dat word waarschijnlijk dus eerder

Facilly said:
Nice projectje

wel jammer dat serieus echt (bijna) elk aerox project met jullie achterkap rijdt
naja ik vind het juist toff maarja ik snap je wel

Speed*BasZ said:
Mooi project,..en mooie achternaam
haha was er zo mooi aan dan ?

A-Bizar said:
Ben benieuwd naar de xsh "2fast" dpr.
Was " van horen en zeggen " gewoon een kopie van de koopmans speed dpr...

Dan heb jij of geen goede informatie bronnen, of de uitlaat niet gemeten !!!

zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil

hey marco

Marco_v_W said:

zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil
haha iemand noem geen naam wou me ook de ''koopmans'' dpr aanbieden en zei dat het de 2f4r versie was en zei dat dit dezelfde was als die op hendrik zn zip zit.maarja is dat fabeltje ook weer mooi van de wereld geholpe

Marco_v_W said:

ah ok dan heb jij toch de goede niet :P

Toevallig gemeten ; 10 + verschillende koopmans dpr's...
allemaal verschillend ( in de ontwikkelings fase toen dr tijd ).
Neem maar van mij aan dat ze erg veel pijpen hebben getest / aangepast / etc totdat ze een pijp hadden die het beter deed.

En nog wat... vraag aan piet of ie 2 dezelfde pijpen wil maken... wel eens gezien wat de verschillen zijn als je ze test? ;)

:* wel leuk dat je gelijk hapt :D

(vind het gewoon knap dat jullie INEENS een pijp ontwikkeld zouden hebben binnen no time... die perfect zou zijn voor de 2fast. )
Vanuit het niets :*

speed-michiel said:
haha iemand noem geen naam wou me ook de ''koopmans'' dpr aanbieden en zei dat het de 2f4r versie was en zei dat dit dezelfde was als die op hendrik zn zip zit.maarja is dat fabeltje ook weer mooi van de wereld geholpe

ben erg benieuwd wie dat dan was :)
hij zou ook zomaar gelijk kunnen hebben. Je weet t maar nooit ;)

Meten is weten iig.

hehe toevallig keek ik net ff in projecten en zag het staan, waarop ik uiteraard moest happen ;)

en wat betreft 2 dezelfde pijpen laten maken, vrijwel onmogelijk.. blijft altijd wel verschil in onderling !!

alhoewel ik bij de laatste 3 die ik besteld heb + getest vrijwel geen verschil heb gemerkt, in vermogen max 0,1 pk, en max 50-100 toeren

maar dit project gaat over michiel zijn ice :)

suc6 met je project, en je onderdelen zal je snel tegemoed zien ;)

hey

Marco_v_W said:
hehe toevallig keek ik net ff in projecten en zag het staan, waarop ik uiteraard moest happen ;)

en wat betreft 2 dezelfde pijpen laten maken, vrijwel onmogelijk.. blijft altijd wel verschil in onderling !!

alhoewel ik bij de laatste 3 die ik besteld heb + getest vrijwel geen verschil heb gemerkt, in vermogen max 0,1 pk, en max 50-100 toeren

maar dit project gaat over michiel zijn ice :)

suc6 met je project, en je onderdelen zal je snel tegemoed zien ;)
thanx zal wel goed komen

Knallen zal het toch wel denk?

Ziet er echt vet uit nu al jonge ;)

Gaat helemaal goed komen denk ik zo :D

hey

Spasta said:
Is dat niet gewoon de versies met 2 curves?
Ziet er wel goed uit :)
nee dit is de digitale versie kun je aansluiten op een pc en je eigen curves maken ,mits er op die pc de software staat en je het kabeltje hebt (deze hebben ze bij elk verkoop punt van hpi als het goed is)

Wow hele discussie:P

Michiel, echt een super ice!
dit gaat zeker vlammen, succes :W

btw; ik heb meer van zulke bomen in de tuin staan :W :P

Marco_v_W said:
Zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil
Heb je je uitlaat gebaseerd op 1 van die pijpen? Of ben je uit het niets begonnen? :* +pippi+
Om de zinloze discussies nog even de wereld uit te helpen. De "Koopmans DPR" zoals deze eerst was verkoopt Piet tegenwoordig aan iedereen. In princiepe is het gewoon een MHR '06 pijp waarvan de 1ste conus ingekort is. En de voorbocht is anders ivm passen met een schuine flens met een normaal subframe. Deze pijp deed icm een MHR uitlaatflens een 500rpm en 0,5pk meer dan een MHR pijp. Deze pijp is vaak verkocht, Piet had ze op voorraad en de klanten waren er tevreden mee. Dit op zowel de MHR 7T cilinder als op de 2fast. Bij benadering natuurlijk.
De uitlaat die Andries heeft is one of a kind (1 van de 2 die hij heeft iig) want dat was een testpijp van mij. Het laatste model uitlaat wat ik samen met Fred voor 2fast heb gemaakt deed geblokkeerd 2pk meer dan de team '06 pijp. Op de sprinter van Mathias bij SA. Ik heb geen grafiek, probeer em wel te krijgen maar kan nog wel ff duren. Marco, als je hier niet door wilt lullen erover laat is wat weten via pm dan. Ben wel benieuwd wat jij berijkt hebt en hoe je die pijp hebt ontwikkeld.
Nog even over de DPR pijpen in het algemeen. Als ik 5 dezelfde pijpen liet maken waren deze ook gewoon gelijk, dat fabeltje mag van mij de wereld uit. Alleen maakt hij gewoon niet altijd dezelfde als je daarna nog een keer 5 van die dingen besteld :p Maarja, daarom gewoon zelf even nameten e.d. je mag ze altijd ruilen als je een goede relatie met em hebt.

Ontopic, motorisch zal het wel goedkomen met de Ice. Ik ben benieuwd wat het gaat worden met je kappen. Erg veel werk om zoiets te maken, maar zeker vet om te zien!

Status
Not open for further replies.
Back