speed-michiel said:haha volgens mij is dat jou oude kan dat ?
de linder vario is geen mina maar een mhr '99 vario met kleine rollen ik had hem nog liggen
iedereen bedankt voor de reactie's
naja doe nou ff rustig aan met dingen aanschaffen enzo ik ga er vanuit ongeveer half jaar maarja ik ken mezelf dat word waarschijnlijk dus eerderRolf@Jaguar said:Na niet de mijne, maar wss wel 1 die ik bewerkt heb
Ziet er verder nice uit, ben benieuwd!! wanneer denk je dat het kan rijden :W
naja ik vind het juist toff maarja ik snap je welFacilly said:Nice projectje
wel jammer dat serieus echt (bijna) elk aerox project met jullie achterkap rijdt
haha was er zo mooi aan dan ?Speed*BasZ said:Mooi project,..en mooie achternaam
A-Bizar said:Ben benieuwd naar de xsh "2fast" dpr.
Was " van horen en zeggen " gewoon een kopie van de koopmans speed dpr...
haha iemand noem geen naam wou me ook de ''koopmans'' dpr aanbieden en zei dat het de 2f4r versie was en zei dat dit dezelfde was als die op hendrik zn zip zit.maarja is dat fabeltje ook weer mooi van de wereld geholpeMarco_v_W said:Dan heb jij of geen goede informatie bronnen, of de uitlaat niet gemeten !!!
zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil
Marco_v_W said:Dan heb jij of geen goede informatie bronnen, of de uitlaat niet gemeten !!!
zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil
speed-michiel said:haha iemand noem geen naam wou me ook de ''koopmans'' dpr aanbieden en zei dat het de 2f4r versie was en zei dat dit dezelfde was als die op hendrik zn zip zit.maarja is dat fabeltje ook weer mooi van de wereld geholpe
thanx zal wel goed komenMarco_v_W said:hehe toevallig keek ik net ff in projecten en zag het staan, waarop ik uiteraard moest happen
en wat betreft 2 dezelfde pijpen laten maken, vrijwel onmogelijk.. blijft altijd wel verschil in onderling !!
alhoewel ik bij de laatste 3 die ik besteld heb + getest vrijwel geen verschil heb gemerkt, in vermogen max 0,1 pk, en max 50-100 toeren
maar dit project gaat over michiel zijn ice
suc6 met je project, en je onderdelen zal je snel tegemoed zien
nee dit is de digitale versie kun je aansluiten op een pc en je eigen curves maken ,mits er op die pc de software staat en je het kabeltje hebt (deze hebben ze bij elk verkoop punt van hpi als het goed is)Spasta said:Is dat niet gewoon de versies met 2 curves?
Ziet er wel goed uit
Heb je je uitlaat gebaseerd op 1 van die pijpen? Of ben je uit het niets begonnen? :* +pippi+Marco_v_W said:Zal ik je nog eens sterker zeggen, ik heb zo'n "koopmans" DPR nagemeten met een normale speed DPR (piet zijn specs) en kwam tot de conclusie: geen verschil