Bevindingen Hebo Manston 2 cilinder kits?

Xander

Registered Abuser
Aangezien ik na een half jaar een beetje het hoekeloeroe krijg van de eeuwige niet beschikbaarheid van de EVO cilinders en de nadelen van de speed, vraag ik jullie vriendelijk om jullie mening te geven over de Hebo Manston 2 cilinder.

http://forum.scooterforum.net/vbpor...ction=showresults&getnew=true&searchid=219230

Naar mijn weten is er nog redelijk weinig over deze cilinder bekend, de search leverde daarom ook weinig op.

Iedereen verteld ook wat anders dus dat maakt het er ook niet duidelijker op

Een paar van mij vragen zijn:
- Welke kleur heeft de wand?
- Voor welke brandstof is hij ontwikkeld?
- Zijn er gesmeede P10 flat zuigers verkrijgbaar of beschikt de M2 over een dome zuiger?

Misschien dat er nog een aantal vragen te binnen schieten. :)

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Dit geld voor moi:

- 390 Euro.
- Of carter of hemd bijwerken (Twins doet geen hemd)
- Andere zuiger (P10)
- Kop aanpassen (Andere zuiger)

:)
 
attachment.php


zo zie je er al iets meer van :p

en het is voor 98 octaan bestemd dacht ik
zoals de vorige manston
 
Geloof je verkeerd dus. Compressie van een manston is NIET voor normale benzine, vroeg of laat gaat ie kapot. Bij 2 weet ik het niet. Nog steeds geen specs gezien zoals al een keer is gevraagd hier. Nooi meer wat van vermomen verder. Blijft dus gissen naar de timing en compressie........

Verder denk ik dat verhalen over de cil niet echt veel toevoegen, omdat 99 van de 100 em niet gebruiken waar ie voor gemaakt is. Als de timing hetzelfde is als de 1 (wat ik denk zo zal zijn) dan zal die goed presteren op 14K mits je een goede pijp erop hangt.

Compressie is veel te hoog 1:16.5 naar mijn herinnering. Wordt gegarandeerd pingelen dus.
 
Ik heb de Manston 2 voor Piaggio Lc in mijn handen gehad en moet zeggen dat het een pracht cilindertje is, kan niet wachten om hem aan te schaffen :!

Hele mooie wand en zuiger, prijs en wel wat duuder dan zijn kleine broer, €339,95.

File%20476.JPG

File%20479.JPG

File%20480.JPG

File%20481.JPG

File%20482.JPG


Wand lijkt zwarter dan M1 maar is niet zo.....
 
De wand ziet er op de foto's goed uit. Ik vind de binnenkoppen van de Manstons altijd zeer mooi. Iig onwijs bedankt voor de foto's Ik denk dat je er andere mensen een plezier mee doet. :)

Helaas ben ik overgestapt op een andere mogelijkheid. Even een post uit een andere Thread van mij. :D

Ik heb er genoeg van.

Malossi RHQ P12 as + MHR Speed staan in de bestelling
 
Originally posted by Marco_v_W
de binnenkoppen van de manstons zien er juist niet mooi uit, de vorm is gewoon fout....

Ik doelde ook meer op het gebruikte materiaal. :) Alleen een beetje zwaar. :P
 
Originally posted by Xander
Ik heb er genoeg van.

Malossi RHQ P12 as + MHR Speed staan in de bestelling

gooooooooo, xander:W

zeg anders ff als je gaat monteren/sleutelen/afstellen.
heb de hele vakantie toch geen ruk te doen, en schele ook niet neem ik aan.
 
Originally posted by JC~F15
gooooooooo, xander:W

zeg anders ff als je gaat monteren/sleutelen/afstellen.
heb de hele vakantie toch geen ruk te doen, en schele ook niet neem ik aan.

Jullie mogen alleen kijken en kwijlen, verder nergens aankomen. :P:D

Nou vooruit af en toe mogen jullie drinken halen ofzo...8P
 
Originally posted by Xander
Jullie mogen alleen kijken en kwijlen, verder nergens aankomen. :P:D

Nou vooruit af en toe mogen jullie drinken halen ofzo...8P

ook goed, het houdt ons iig van de straat:p
 
Originally posted by JohanS
hoezo?

Marco doelt op de compressie in de verbrandingsruimte bij BDP. Het schijnt dat deze bij Manston2 nog steeds erg hoog is. Bij de Manston is deze zeker te hoog. :P
 
Back
Top