Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
als je snel wilt gaan rijden zou ik maar gelijk voor een wat snellere gaan, dan maar ff wat langer sparen. ik kan het weten ik rijd nou team omdat ik daar in het begin tevreden mee was maja nu wil ik ook een speed, beetje zonde van mijn geld dus.

Maarja je kan het ook zien als ervaring opdoen, is ook heel belangrijk.
Van orgineel naar speed is ook niet zon succes lijkt mij, kijk maar wat je doet.
Voor de rest netjes bezig, ziet er echt goed uit.
Toen ik 15 was reed ik nog op mijn puchje rond :W

Struiksel said:
als je snel wilt gaan rijden zou ik maar gelijk voor een wat snellere gaan, dan maar ff wat langer sparen. ik kan het weten ik rijd nou team omdat ik daar in het begin tevreden mee was maja nu wil ik ook een speed, beetje zonde van mijn geld dus.

Maarja je kan het ook zien als ervaring opdoen, is ook heel belangrijk.
Van orgineel naar speed is ook niet zon succes lijkt mij, kijk maar wat je doet.
Voor de rest netjes bezig, ziet er echt goed uit.
Toen ik 15 was reed ik nog op mijn puchje rond :W

Je hebt helemaal gelijk, ik doe het liefste ook wat ervaring op.. maar zoals je zegt: het is wel zonde van het geld:P je wilt daarna toch weer sneller.. Dus zal het nu ook wel wat langer duren met sparen, maargoed, ik wil het wel meteen goed doen:)

mark007 said:
Je hebt helemaal gelijk, ik doe het liefste ook wat ervaring op.. maar zoals je zegt: het is wel zonde van het geld:P je wilt daarna toch weer sneller.. Dus zal het nu ook wel wat langer duren met sparen, maargoed, ik wil het wel meteen goed doen:)

en vergeet niet: Je hebt mij:W;)

Ronnie said:
Ja en dan:?

;)

Leuk spul gekocht, ik neem aan dat je nu met een evo gaat rijden gelijk?

k ga nu maar meteen Evo rijden, k laat dat stage 6 verhaal maar achterwegen:)

Last edited:
Woehoeeee8P8P8P

Foto=K6SOXRJQ

ziet er clean uit, ben benieuwd of het irl ook zo strak is maar dat zal wel :)

ben er iig benieuwd naar als het gespoten is *D

Ja het is best goed gelukt.. alleen zitten er nu een paar zwarte plekken op:P maargoed, ik weet nog niet waneer ze gespoten worden, denk de volgende maand ofzo..:*

Status
Not open for further replies.
Back