Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Tom. said:
Ik krijg altijd alles de volgende dag binnen, hebben jullie verschillende banken ofzo:?

ik heb rabobank, maar toen k me veer had besteld kwam die ook binnen 1 of 2 dagen.:? mischien zijn ze niet op voorraad ofzo, maarja dan kunnen ze toch wel iets van zich late horen man...:(

Kapjes zien er al goed uit he;) maarja, ga je binnekort nou eens wat snellers rijde of hoe zit dat nou:P

suc6 verder, we zien ons!

@ Dennis H. - Komt allemaal goed he;)

@ Shane - Bij mij duurde het dus 10 dagen8P,

maargoed, update @ 1e post!!!!!!!!!!!!!!

idd, een snel blok opbouwen is altijd een goed id :) succes er mee iig, en je kappen gaan er ook zeer netjes uit zien aan de fotoshop te zien. :)
groeten, marco

ErwinZ said:
Schijf is tof :)
Stuur staat te hoog imo...

Nou ik denk dat het komt door de foto, daar vind ik het ook wat tegenvallen. Ik heb wel eens ergere gezien:P Maar mss nog een keertje een vooruitstaande clamp ofzo. Voorlopig vind k deze goed:)

tovv.. maar staat ie niet wat hoog..?

lijkt best hoog op de foto.. kwee niet hoe het int echt is..

anders ff andere clamp halen:)

suc6 verd.. massjels

Hmmz k vind het zelf eiglik wel meevalle:P, maarja wil toch wel een keer een vooruitstaande clamp halen, alleen die van TNT van 30 euro ( die de meeste erop hebben) die moet weer aangepast worden, dus ik moet nog even kijken.

Voorlopig deze nog;) trouwens, Tom. wat bedoel je met een bws clamp? Nog nooit van gehoord:P

NeoGeniX said:
Cool project...kleuren vind ik niet zo denderend. Heb al meerdere beta's met die combo gezien.

Zowat alle kleuren combo's zijn al gezien, je kan gewoon bijna niet meer origineel zijn:P

Oja, ieniemienie Update @ eerste post

Status
Not open for further replies.
Back