Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
rowdy-10 said:
Ga je nou standaard rijden of met die stage 6 enzo ?

Trouwens ik ben de jongste denk ik..... :#

Voorlopig laat ik hem f zo, rijd best lekker zo:P Ik wil eerst het uiterlijk helemaal af hebben, en dan komt er een andere cilinder:)

Leg mij eens even uit wat je met die kappen hept uitgehaald op het 2e plaatje van je laatste update?

Aangezien ik totaal geen Beta man ben en k dus ook geen idee hep wat voorn kappe dat zijn :D

DG SF2 said:
Leg mij eens even uit wat je met die kappen hept uitgehaald op het 2e plaatje van je laatste update?

Aangezien ik totaal geen Beta man ben en k dus ook geen idee hep wat voorn kappe dat zijn :D

Dat zijn de achterkappen. Daar zaten normaal zon gaten, voor je vast te houden. Die zijn nu dus dicht:) en in de voorkap heb ik de knipperlichten dicht gemaakt:) mzzls

hej Limburger:)
Beta's zijn altijd vet. Optisch wordt het wel ok zo te zien.
Motorisch komt langzaam wel in orde.
Met een beetje hulp van Dennis komt dat wel goed:)

ik spreek/zie je binnenkort wel weer...
succes jong!

@ Tom. - ja dat zou wel mooier zijn, maar aangezien ik deze scoot nog voor straat gebruik, is het wel handig als er een slot op de buddy zit:P

@ Ronnie - jazeker, dennis en ik doen bijna alles samen:) werkt zich wat leuker he:P

Leuk dingetje:D

wat wordt je straat-setup?

(of staat dat er al.. en heb ik der zwaar overheen gelezen:P)

En ben je ooit nog van plan een race blokje op te bouwen?

massl

Shane said:
Leuk dingetje:D

wat wordt je straat-setup?

(of staat dat er al.. en heb ik der zwaar overheen gelezen:P)

En ben je ooit nog van plan een race blokje op te bouwen?

massl

ja dat staat er al:P speciaal voor jou:

mark007 said:
Mijn motorische plannen
Ben ik nog niet over uit. Nog eens goed over nadenken.
wat ik in mn hoofd had:
-Stage 6 racing
-17.5 carb
-malossi multivar
-yasuni C16, of die stage 6 pijp lijkt me ook wel leuk, iemand ervaring ermee?

Hier wil ik mee beginnen denks, een egt raceblokje gaat er ook wel een keer komen hoor.. maar alles heeft zn tijd. Eerst genoeg geld hebben:P

ErwinZ said:
Maja een stage 6 racing wil ook wel voor uit komen :P

denk dat het die ook wordt:) vind het wel leuk spul allemaal, en ik kan het nog betalen:P ( ook niet geheel onbelangrijk)

lijkt me mooi worden zwart met fluor oranje , had ik ook al in me achterhoofd :p

in welke combi ga je dat spuiten welke kappen oranje en welke zwart ?...

suc6 verder

@ evolution: ik zal even kijken voor een ontwerp.. //edit: ontwerp @ eerste post

@ tom: Ja die schijf heb ik besteld @ euroscooters.nl, de vorige keer met mn carterdeksel duurde het ook al zo belachelijk lang:S

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back