This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Tom. said:
Ik krijg altijd alles de volgende dag binnen, hebben jullie verschillende banken ofzo:?

ik heb rabobank, maar toen k me veer had besteld kwam die ook binnen 1 of 2 dagen.:? mischien zijn ze niet op voorraad ofzo, maarja dan kunnen ze toch wel iets van zich late horen man...

Kapjes zien er al goed uit he maarja, ga je binnekort nou eens wat snellers rijde of hoe zit dat nou

suc6 verder, we zien ons!

@ Dennis H. - Komt allemaal goed he

@ Shane - Bij mij duurde het dus 10 dagen8P,

maargoed, update @ 1e post!!!!!!!!!!!!!!

idd, een snel blok opbouwen is altijd een goed id succes er mee iig, en je kappen gaan er ook zeer netjes uit zien aan de fotoshop te zien.
groeten, marco

ErwinZ said:
Schijf is tof
Stuur staat te hoog imo...

Nou ik denk dat het komt door de foto, daar vind ik het ook wat tegenvallen. Ik heb wel eens ergere gezien Maar mss nog een keertje een vooruitstaande clamp ofzo. Voorlopig vind k deze goed

tovv.. maar staat ie niet wat hoog..?

lijkt best hoog op de foto.. kwee niet hoe het int echt is..

anders ff andere clamp halen

suc6 verd.. massjels

Hmmz k vind het zelf eiglik wel meevalle, maarja wil toch wel een keer een vooruitstaande clamp halen, alleen die van TNT van 30 euro ( die de meeste erop hebben) die moet weer aangepast worden, dus ik moet nog even kijken.

Voorlopig deze nog trouwens, Tom. wat bedoel je met een bws clamp? Nog nooit van gehoord

NeoGeniX said:
Cool project...kleuren vind ik niet zo denderend. Heb al meerdere beta's met die combo gezien.

Zowat alle kleuren combo's zijn al gezien, je kan gewoon bijna niet meer origineel zijn

Oja, ieniemienie Update @ eerste post

Status
Not open for further replies.