eurokit
Broem Broem Pff Pff
Ik heb een peugeot speedfight WRC 206 en het moterblok word helemaal vernieuwd. De orginele cilinder heb ik weg gedaan verkocht en heb al een tijdje geleden een Top performances Trophy 50cc gekocht. Ik wil met de orginele uitlaat rijden i.c.m een 70cc.(nogal veel heuvels in zuid-limburg) Nou weet ik dat de DR70 hierbij het beste past, alleen zou ik graag willen dat de scooter niet harder kan dan 80 km/u op de teller. Zijn er miischien 70cc cilinders die net zo hard trekken maar veel langzamer rijden? Klopt het ook dat een 70cc veel meer benzine verbruikt? Is er een mogelijkheid om toch redelijk zuinig ermee te kunnen rijden.?
Setup is geheel orgineel
Carburateur is een Dell orto 16mm PHBG
Membraan Doppler (dat goedkopere model)
21mm + Malossi spruitstuk.
Kan iemand mij vertellen hoe een malossi 70CC giet, Polini 70CC giet (non-corsa), TP Trophy 70cc, Airsal 70cc presteren tegen over een DR70? Bestaat er nog iets dat lager ligt dan DR70?
Zat zelf nog te denken aan de Charmo 70cc AC
Waar ik oplet is beetje de prijs ( kan eventueel 2ehands kijken)
Dat het niet te hard loopt
Dat het wel nog hard optrekt.
Setup is geheel orgineel
Carburateur is een Dell orto 16mm PHBG
Membraan Doppler (dat goedkopere model)
21mm + Malossi spruitstuk.
Kan iemand mij vertellen hoe een malossi 70CC giet, Polini 70CC giet (non-corsa), TP Trophy 70cc, Airsal 70cc presteren tegen over een DR70? Bestaat er nog iets dat lager ligt dan DR70?
Zat zelf nog te denken aan de Charmo 70cc AC
Waar ik oplet is beetje de prijs ( kan eventueel 2ehands kijken)
Dat het niet te hard loopt
Dat het wel nog hard optrekt.
Last edited: