bestaat wel of niet ???

bob marley

Well-Known Member
bestaat er een mhr speed 2 , 2004 voor minarelli horizontaal en bestaan er malossie afgedraaide lagers voor minarelli horizontaal ???
 
Advertisement - register to remove this

-

Remco 4 Life said:
Speed 2004 is toch gewoon hier verkrijgbaar of MHR speed 2 ofzo>

Afgedraaide Malossi Lagers zijn hier zowiezo verkrijgbaar ( ff weer zinvol poste )
lekker zinvol poste he : ik weet ook wel dat de mhr speed 2 bestaat en dat er malossi afgedraaide lagers bestaan MAAR MIJN VRAAG IS ZIJN ZE OOK VOOR MINARELLI !!!
 
ga niet zeggen wie wel wat en wat niet mag zeggen ...
terug ontopic.
geef de topic starter goede info als je weet dat het er is moet het voor mina zijn want dat vraag die .
zeg desnoods ook er bij waar het te verkrijgen is .

dan heefd de topic starter meer aan dit topic..



bedankt...

wesley
 
-

zenith98 said:
ga niet zeggen wie wel wat en wat niet mag zeggen ...
terug ontopic.
geef de topic starter goede info als je weet dat het er is moet het voor mina zijn want dat vraag die .
zeg desnoods ook er bij waar het te verkrijgen is .

dan heefd de topic starter meer aan dit topic..



bedankt...

wesley

hey kerel bedankt dat je me snapt
 
Voor Minarelli zijn er geen afgedraaide lagers verkrijgbaar, als je de search had gebruikt had je dit ook gevonden. Er staat zelfs een uitleg bij waarom dit niet zo is en wel voor Piaggio. Wil je het weten, zoek maar op een topic wat over lagers gaat. Stond in TA.
Over de cilinder die is ook niet verkrijgbaar, er word wel gezegd dat hij in Italië al verkrijgbaar is maar ik heb er nog geen foto oid van gezien dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
 
Back
Top