Bestaat er vertandings-begrenzing?

bbouws

Well-Known Member
Hey, ik heb een Derbi Atlantis snorscooter sinds een tijdje..

Hij reed 30, toen heb ik spruitstuk groter gemaakt, 17,5mm dell'ortho carb opgezet en 70cc malossi sport opgezet..

Nu rijd hij 60, maar vanaf ongeveer 55 km/u begint er geen geluid te komen wat lijkt op een opstijgend vliegtuig :p (de scooter begint dan ook een beetje te trillen)

En dat lijkt me niet goed.. ik weet niet of dit nu in mijn vertanding zit (is dat misschien een snor-begrenzing?) of dat dit misschien door mijn uitlaat komt (stnd. katalysator uitlaat met een extreem slome bocht..)

Dus is het verholpen als ik nieuwe uitlaat koop, of moet ik met vertanding gaan klooien?

alvast bedankt!

Groeten, Benny.
 
Advertisement - register to remove this

Oke, doe ik morgen allemaal.. ik heb mijn koppelings-sleutel uitgeleend :(

En Stennis: je moet echt ff je MSN gaan maken man :p of kunnen we niet ff via ICQ ofzo praten anders?

En past een Yasuni R voor een Derbi Hunter ook op een Derbi Atlantis ? Easyparts heeft de carbon versie namelijk liggen voor 167 euro.. voor Hunter/Paddock is die staat er.., past dat dan niet op Atlantis?

Jij hebt een Hunter, dus dat weet je vast wel Stennis ;)

Bedankt :)
 
stennis en ik zijn eruit :)

Onze primaire verhoudingen zijn: 12/43
Onze Secundaire verhoudingen zijn: 12/49

Dat komt op een beroerde RF van : 14,69

We kopen een malossi primair met verhouding: 15/43.

Dan komt onze RF op: 11.70

En dat lijkt ons prima, zal wel een hoge top kunnen opleveren :)

Verder zet ik er dan nog een Yasuni R op, want dat katalysator kreng die ik nu heb knijpt de boel al af bij 60 km/u :p

Dan nog ff rollen, trekveren, sproeier en carb afstellen en dan verwacht ik wel lekker optrekken en top rond 100 digi (want heb ook nog malossi giet 70cc en 17,5mm carb) :D

Dus dat zijn de plannen :p
 
Back
Top