Mizzle.
VW T2b '78 owner
Hoi,
Een tijdje terug gingen ik en me maatje op een zaterdag uit en we gingen naar het busstation. Maar de bus was net weg, gemist dus. We moesten toen dus een uurtje wachten.
We gingen ons vervelen en het was rot koud, dus me maatje pakte een A4'tje, dat in ze zak zat en begon dit in de vik te zette..
En je raad het al.... Politie :W
(Ja, ik kon het wel op een lopen zetten, maar ik heb slechte knieeen )
Dus die politievrouw moest onze gegevens hebben, schreef ze op en waarschuwde ons dat als we er straks nog zoude staan dat we een groter probleem zoude hebbe (wat ons als een waarschuwing klonk)
We kregen geen bonnetje ofzo en die vrouw reed zo weg...
Vandaag rolde er een brief door de bus van Justitie..
Nu blijkt dat ik 50 eurie moet dokke wegens :
''Het is verboden in de openlucht vuur aan te leggen, te stoken of te hebben''
Zijn er mogelijkheden om eronder uit te komen?
Sorry mod's misschien geen goede plek om dit te poste, maar ik wou het toch effe kwijt..
Alvast bedankt :*
Een tijdje terug gingen ik en me maatje op een zaterdag uit en we gingen naar het busstation. Maar de bus was net weg, gemist dus. We moesten toen dus een uurtje wachten.
We gingen ons vervelen en het was rot koud, dus me maatje pakte een A4'tje, dat in ze zak zat en begon dit in de vik te zette..
En je raad het al.... Politie :W
(Ja, ik kon het wel op een lopen zetten, maar ik heb slechte knieeen )
Dus die politievrouw moest onze gegevens hebben, schreef ze op en waarschuwde ons dat als we er straks nog zoude staan dat we een groter probleem zoude hebbe (wat ons als een waarschuwing klonk)
We kregen geen bonnetje ofzo en die vrouw reed zo weg...
Vandaag rolde er een brief door de bus van Justitie..
Nu blijkt dat ik 50 eurie moet dokke wegens :
''Het is verboden in de openlucht vuur aan te leggen, te stoken of te hebben''
Zijn er mogelijkheden om eronder uit te komen?
Sorry mod's misschien geen goede plek om dit te poste, maar ik wou het toch effe kwijt..
Alvast bedankt :*
Last edited: