Bezwaar maken tegen bekeuring?

cvt18

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb eergister een bekeuring gekregen.
Een achterlijke bekeuring zelfs.

Ik kreeg een bekeuring van €60,- omdat mijn riempje van mijn helm niet strak genoeg zat.
Je kon 3 vingers tot je kin tussen steken ik vond het strak genoeg maar de agent niet.
Kan ik hier bezwaar tegen maken.

Zo ja kan iemand me dan helpen hoe en waar ik zoeen bezwaarschrift kan vinden.

Alvast bedankt.

Mvg,
Cemo
 
Advertisement - register to remove this

GAST!!!!!!

Hou is op met dat bezwaar maken, jullie verpesten het alleen maar voor de rest.
Denk je nou werkelijk dat die lui dom zijn? als ze weer zon brief binnen krijgen en zien scooter boete zien staan denken ze ow weer zon jong die het gaat proberen.

Het zijn gewoon regels dat hij straks genoeg moet zitten en met 3 vingers is die wel groot, als je een ongeluk krijgt weet je niet wat je overkomt.

Dus strakker doen en 60 euro overmaken piepert!
 
mijn bandje is ook niet zo strak, maar 3 vingers is echt teveel
het is geen boete om je te pesten maar gewoon voor je eigen veiligheid eh
 
eigenlijks mogen ze je daar geen bekeuring voor geven volgens mij want staat alleen maar dat je de bandje vast moet hebben maar ik zou hem gewoon betalen
 
uhuh, ze geven je een boete als je riempje niet strak genoeg zit.
Maar voor een gestolen puch willen ze niet eens je aangifte opnemen en word je naar allerlei instanties afgepoeiert.
 
uhuh, ze geven je een boete als je riempje niet strak genoeg zit.
Maar voor een gestolen puch willen ze niet eens je aangifte opnemen en word je naar allerlei instanties afgepoeiert.


dan doe je het toch gewoon online? kunnen ze je ook niet wijgeren.

wat boete betrefd, als je een helm draagt moet die goed zitten en vast zitten.

als je een keer op je hoofd bent gevallen (zoals ik) ben je echt blij dat je een helm op hebt die goed zit.

dus niet zeuren en gwn betalen.
 
uhuh, ze geven je een boete als je riempje niet strak genoeg zit.
Maar voor een gestolen puch willen ze niet eens je aangifte opnemen en word je naar allerlei instanties afgepoeiert.

Jouw veiligheid is belangrijker dan jouw gestolen Puch dacht ik zo. Een aangifte moet trouwens gewoon opgenomen worden, maar veel bureau's werken tegenwoordig met afspraken, zodat je eerst een afspraak maakt voor je aangifte kunt komen doen, simpelweg omdat ze het druk hebben met andere dingen.

Zoals Marbello zegt kun je ook online aangifte doen.
 
Back
Top