ook een bekeuring en geen bewijsje

lazcoste61

Well-Known Member
Ik heb ook vraagje dat heb ik ook gehad toen ik met de auto was ik had mijn mislichten aan dus boete.. Maar hij gaf mij ook geen gele briefje .Ik heb nog steeds niks binnen gehad..

+ Ik reed gister door (DenHaag zuiderpark) Met mijn snor tomos .. Ik werd aangehouden door boswachters (klem gereden met autotje)

Hun hadden ook een boete geschreven maar ook geen bewijsje meegegeven.. Omdat het daar verboden is om met een brommer te rijden. Ik zie zoveel mensen daar rijden maar goed. ze hadden mijn gegevens op papier geschreven. Kunnen boswachters mij bekeuren?? of speelden ze gewoon daar politie??
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ook vraagje dat heb ik ook gehad toen ik met de auto was ik had mijn mislichten aan dus boete.. Maar hij gaf mij ook geen gele briefje .Ik heb nog steeds niks binnen gehad..

+ Ik reed gister door (DenHaag zuiderpark) Met mijn snor tomos .. Ik werd aangehouden door boswachters (klem gereden met autotje)

Hun hadden ook een boete geschreven maar ook geen bewijsje meegegeven.. Omdat het daar verboden is om met een brommer te rijden. Ik zie zoveel mensen daar rijden maar goed. ze hadden mijn gegevens op papier geschreven. Kunnen boswachters mij bekeuren?? of speelden ze gewoon daar politie??

Boswachters kunnen idd naar politie stappen om jou te bekeuren :)
 
dan kunnen hun denk ik eerder een boete krijgen omdat ze geen legitimatie hebben laten zien en volgens mij mag alleen de politie zon bordje hebben
 
boswachters kunnen geen bekeuring uitschrijven.
kan alleen oom agent.



Boswachters mogen bekeuringen uitschrijven op hun terrein (bosgebied/parken etc)
Als je daar 1 van de regels overtreedt dan mogen ze jou daar een boete voor geven!

Boswachters zijn zogenaamde BOA's dat staat voor bijzondere opsporing ambtenaars, als je logisch nadenkt dan weet je dat een parkeerwachter ook geen oom agent is terwijl die ook zon leuk geel papiertje (of bonnetje tegewoordig) onder je vooruit doet :+
 
En een boswachter mag ook gewoon zo'n 'bordje' met: stop politie! hebben.
Een boswachter mag idd boetes uitschrijven, maar mag niemand arresteren, hij mag wel iemand 'vasthouden' tot de politie is gearriveerd om je te arresteren.
 
Back
Top