:W Update 20 Mei :W
Hier even een update van mijn kant over De 3e sprint van het seizoen en de 2e voor mij: Sprint Stein.
Ik vond het een goeie baan en het was ging allemaal wel lekker. Totdat na de pauze het startsysteem weer ns kuren kreeg
Daarna werd het een vrije sprint wat ik erg jammer vond maar aan de andere kant ook weer niet want dan kon ik lekker de sr even op de baan uitlaten :W
Om half 8 reden we richting Stein:
Sr op de kar
even Inschrijven:
En in de wachtrij:
Eerste run was totaal bout: het was vol gas en Bwoaaaaaaaap! uitgevallen, ik denk wtf de dag ervoor nog gereden en toen ging het goed. Dus maar weer eens naar tom geluisterd :L en de gasnaald versteld, toen blaasde die al een stuk beter
Ook hoorde ik een rare piep in mn blok, ik dacht eerst dat t mn remblokjes tegen mn schijf waren, later liep die super zwaar en dacht ik wtf :O ook lag zag ik allemaal vijlsel liggen tussen mn adapter voor achterwiel en blok toen wist ik dit zit niet goed. Bleek dat een bout voor mn remschijf van mn adapter was getrild en die had een heel spoor in de buitenkant van mn blok gemaakt :O even die bout weer vastgezet en we konden weer vlammen :W
Ook ben ik wezen banken, want na die 15.3 in Meppel had ik wat dingen veranderd: Nieuwe binnenkop, inlaat bewerkt, blok bewerkt op overrange en zwaardere rollen erin. Dit gaf aan :
Dit was trouwens nog met de bout die tegen mn blok kwam, dus dat hield denk ik ook wel wat tegen. Ook staat de sproeier express nog wat rijk en er kunnen nog zwaardere rollen in, en er komt nog een Evo uitlaatpakking en de flens ga ik nog bewerken, dus nog genoeg puntjes, en hopelijk word dat een score richting de 20
Mn beste tijd was 8.2 met .2 reactietijd, maar toen het systeem het niet deed heb ik voor mn gevoel sneller gereden, maar dat zullen we @ rdam zien
Al met al leuke dag op de tijdsmeting na,
Als iemand nog fotos van mn scoot heb gemaakt(wat ik betwijfel
) kan je ze hier gerust posten.