This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bas’ Evolution Sr

volgens mij ben je wel aardig licht niet?
Moest trouwens eerst een goed nadenken wie je nu was.. toen ineens :! Bas

Xieje in R'dam!

tnks voor de reacties allemaal

@ Plantje, ja je heb gelijk hij is nu nogal lelijk , maar na rotterdam is er een soort ''pauze'' en dan ga ik de kappen even spuiten en alles even netjes maken, komt al goed, maar ik wil hem eerst motorisch klaar hebben

Voor rotterdam laat ik hem grotendeels hetzelfde, heb de radiateur wat hoger gehangen want dat zorgde nog paar keer voor problemen

:W Update 6 Juli :W

Al een hele tijd niks van me laten horen. Laatste sprint was Rotterdam. Ja daar ga ik niet teveel meer over zeggen, ik heb iig lekker gereden, zat echt een tijd van onder de 8 in, maar helaas heb ik 1 keer 150 meter gereden de rest 125. Die tijd van 125 was 7.2

Eingelijk zou ik nu dus al mn kappen laten spuiten en alles netjes moeten maken, nou niet gebeurd dus , Dat komt nog wel een keer hoor, ik wil dit seizoen gewoon beetje de SBO ''ontdekken'' om volgend jaar gewoon ook netjes en snel aan de start te staan.

Ik heb deze pauze veel aan gewicht gedaan, wat ik allemaal gedaan heb ga ik niet vertellen. Wel vertel ik dat ik andere velgen heb genomen, namelijk 12 inch phantom velgen, en een slickje achter. Ook heb ik een AIM aangeschaft, die werkt stukken beter als zon Stage 6 ding.

Hier een paar foto's die ik net heb genomen, alleen nog de kappen achter erop en ik ben klaar voor Z'meer zondag :W

Deze foto is beetje slecht, maar hier zie je beetje hoe hij er nu bijstaat:

Heb zin in Z'meer, check jullie daar wel :W
Kom maar op met die reacties

Groeten Bas

Yo, bass
ziet er fijn uit auowe (H) staat idd ver naar voren maar dat ziet er wel gaaf uit. als ik terug ben van vakantie kunnen we tourtje doen .
zondag goeie tijd neer zetten ey
ResTepca aai haha (H) later!

ziet er goed uit, vind je stuur erg netjes staan.

AIM is idd fijner als stage 6 dingetje

hoeveel weegt het beestje nu nog dan? ziet er nog aardig "log" uit allemaal.

hoeveel weegt het beestje nu nog dan? ziet er nog aardig "log" uit allemaal.

ja het is geen zip zoals die van jou oh , Maar hij weegt zo rond de 65-70 wat ik toch best netjes vind voor een sr, maar er komen nog meer veranderingen zodat het gewicht wat daalt, en na Zoetermeer gaat ie ook weer op de testbank. Was naar Rotterdam op de testbank gegaan, maar een lekke koppakking hield het vermogen jammergenoeg tegen :S

Servien, die komt er zeker, eindelijk? heb je scooter wel altijd zien staan, maar jou niet Morgen schreeuw ik je naam wel even over het terrein -:-

ela mede zeeuw :W

da hok van staat er netjes bij:winner:

alleen die uitlaat zou veel mooier onder mijn scooter staan})
spreek je vast nog wel is

:W Update 8 Juli (Zoetermeer) :W

Zoetermeer was een lache meeting, goed weer en niet te lange rij voor het sprinten, dus het was gewoon perfect. De baan was ook goed naar mijn weten,2 putdeksels maar daar had ik geen last van.

Nu de scooter: Hij liep opzich wel goed, wel minder vermogen als eerst, maar hij was dus ook gewoon onafgesteld dus daar kon ik mee leven. Maar.. Hij trilde echt te erg
Eerst een sprint gereden, nou ging wel goed dan: 8.2
2e sprint: Ineens keihard geluid, is mn flens losgetrild ?!?
even een nieuwe pakkingset gehaald met uitlaatpakking van Evo dus die erop gezet, sprint ik: vliegt int midden van de baan de krukasmoer van mn vario los, echt facking vaag
daarna ook nog keer mn carterkap losgetrild en op het laatst weer de flens los getrild en toen had ik het dus wel even gehad. Scooter in de bus gezet en nog even wezen kijken.
Beste tijd was een 8.1 met reactie van .15 . Voor Sittard ga ik dus echt even GOED dat blok in elkaar zetten, en afstellen, zodat ik bij Sittard eindelijk is onder die 8 duik want zo is het niet veel.

Ook nog forummers gemeet: dannyphantom, Kossuh en Dragsterlover. Al met al was het een lache dagje op mn scooter na dan

Mvg,
Bas :W

mooi project dit als je je kappen zwart geel met strping gespoten wilt hebben kun je me ff op MSN toevoegen staat hiernaast onder m'n naam
kan ik ff een leuk prijsje maken

Bob

was lache bas
wist trouwens niet eens dat jou krukasmoer er ook af was gelopen
was bij mij ook gebeurt heb daarmee nog een halfpoulie gesloopt en bijna mijn krukas :W

We moetten komende weken nog maar wat gaan testen eh !