nou.... dat zou je verbazen gps met een 50cc 4t2v zip rij ik nu 75 en teller 78/80 als ik er nu 80cc onder zet en malossi secundaire vertanding kan die 90 wel aangetikt worden (op teller)90 haalt een 4takt scooter niet. niet met t originele blok en setup. Kan best wel hard gaan. Maar die blokken hebben grenzen. Die is met 75 echte wel bereikt.
Oh dat weet jij omdat? Je verzint iets en je weet dat het waar is? Jaja.nou.... dat zou je verbazen gps met een 50cc 4t2v zip rij ik nu 75 en teller 78/80 als ik er nu 80cc onder zet en malossi secundaire vertanding kan die 90 wel aangetikt worden (op teller)
omdat een maat van mij hetzelfde had en het ook had aangetikt maar dit is als je alles veranderd van je blok (malossi) en het goed afgesteld heb (sproeier, rollen, trekveren etc)Oh dat weet jij omdat? Je verzint iets en je weet dat het waar is? Jaja.
De v4 is wel wat sneller te maken als je v2 natuurlijk, maar het blijft een 4 takt.
me f#cking kont snapt nog wel dat het niks betekent maar als jij veel veranderd met 80cc zoals de nokas en de vertanding en ff uitzoekt wat het beste werkt voor jou scooter haal je uit een 80cc wel meer dan 75km.h gpsJa, zo heb ik ook vrienden die 100 rijden op een compleet originele scooter. Praatjes praatjes praatjes.
Oh gaan we ook weer... Weer zo iets... FULL MALOSSI! En dan denken dat je snel bent omdat alles van Malossi is. Dat betekent echt helemaal niets. Denk je nou echt dat je sneller bent met een sproeier, trek en drukveren van Mallossi? Alsof dat ook maar enig verschil maakt?
Daar ben ik het zeker met je eens. Dat 90 mogelijk is ben ik de enige in elk geval die dat geloofd maar ja snap je wel zien is geloven natuurlijk.Meer als 75 kan ik nog wel geloven. 90? Niet echt. Die laatste paar kilometers kosten het meeste vermogen, dan ga je echt met luchtweerstand te maken krijgen. De stap van 50 naar 60 is veel en veel kleiner als de stap van 80 naar 90 bijvoorbeeld.
Mijn Maat @vandeweg heefteen Vespa Lx Euro 2 of zo iets erbij : Vespa Lx 80 CC , Snelle nokkenas , Malossi ECU.. weet ik veel er op etc etc .
Wind mee , hobbel af 80
Dit kan ik bevestigen, 75 a 80 op teller en mag blij zijn als ik 70 gps haal. En ik heb dat “opvoer setje” er op. 4 takt is gewoon niet om hard mee te gaan dan had ik beter een 2takt kunnen halen als ik 80 gps wil rijden (nog goedkoper ook, want minder onderdelen nodig om de 80 te halen)90 haalt een 4takt scooter niet. niet met t originele blok en setup. Kan best wel hard gaan. Maar die blokken hebben grenzen. Die is met 75 echte wel bereikt.
Dan heb ik waarschijnlijk het juiste besteld hahaLeuk project heb hetzelfde gedaan met een 4 takt 2 klepper.. na revisie en de 80cc ect ect gaat die 70. Heb nog andere vertanding liggen maar nooit de zin gehad die te vervangen. Ik heb er wel een ander neusje op gezet omdat ik hem dan wat stoerder vond als je wil dat de koplamp een puist licht geeft zou ik er een led lamp in zetten kosten niks via Ali (heb zelf een blauwe standaard lamp waardoor ik soort van xenon look heb)
liever een Baco aub ... hoef toch niet meer te blazen vandaag ..Heren, heren nou toch! Nou, wie mag ik nog een kopje koffie inschenken?
Het enige lieve meisje wat er mee op die Vespa gaat voorlopig zou mn dochtertje zijn haha.Rieten mandje voorop met een paar kunstbloemetjes en een vrolijk gekleurde helm met paars/roze doen wonderen. Leuke jas aan met een leuke belt om de middel.... Suède crème past er goed bij; wat een mode en lief meisje. #Profiling
Maar nee, gewoon een mooie daily en geen gezeur is het beste.
probleem lijkt me in de carb te zitten maar heb er al 3 verschillende op geprobeert. Alles schoon gemaakt van alles met afstellingen geprobeert en gewoon geen teken van leven. Kleppen zijn door een maatje van me afgesteld die er ook daadwerkelijk verstand van heeft. Net als de timing dus daar hoef ik het niet te zoeken. Zou misschien ook nog aan mn accu kunnen liggen bedenk ik me net want die is ook ver op zn eindWaar loop je tegen aan dan?